Remarketing: zdroj nových prodejů
15. srpna 2011
Remarketing je druhem zájmově orientované reklamy, který se v poslední době stal velmi oblíbeným u inzerentů, kteří využívají Google AdWords. Jedním z nich je internetový prodejce parfémů parfums.cz, se kterým jsme ve spolupráci s agenturou PayPerClick.cz připravili případovou studii.
Řešení v Google Adwords
Na stránkách parfums.cz byly pomocí remarketingových kódů označeni
Výsledky
V průběhu deseti měsíců, za které se vyhodnocovaly výsledky, získal obchod parfums.cz díky remarketignu pětinásobek objednávek v Reklamní síti Google. Cena za jednu objednávku byla dokonce o 30% nižší než za stejné období ve vyhledávání a o 78% nižší než u kontextově cílených kampaní.

Kompletní případovou studii Remarketing v Parfums.cz si můžete stáhnout zde.
Více o remarektingu na našem blogu:
Jan Bednář
Google CZ
Řešení v Google Adwords
Na stránkách parfums.cz byly pomocí remarketingových kódů označeni
- všichni návštěvníci, kteří začali nákupní proces, ale nedokončili nákup
- všichni zákazníci, kteří nakoupili před déle než 30 dny
- všichni návštěvníci stránek.
Výsledky
V průběhu deseti měsíců, za které se vyhodnocovaly výsledky, získal obchod parfums.cz díky remarketignu pětinásobek objednávek v Reklamní síti Google. Cena za jednu objednávku byla dokonce o 30% nižší než za stejné období ve vyhledávání a o 78% nižší než u kontextově cílených kampaní.

„Remarketing je výborný způsob, jak opakovaně zasáhnout spotřebitele, kteří již o naše stránky projevili zájem.“
Radek Ondrášík, marketingový ředitel Parfums.cz
Kompletní případovou studii Remarketing v Parfums.cz si můžete stáhnout zde.
Více o remarektingu na našem blogu:
Jan Bednář
Google CZ
Žádné komentáře :
Okomentovat