Remarketing je druhem zájmově orientované reklamy, který se v poslední době stal velmi oblíbeným u inzerentů, kteří využívají Google AdWords. Jedním z nich je internetový prodejce parfémů parfums.cz, se kterým jsme ve spolupráci s agenturou PayPerClick.cz připravili případovou studii.

Řešení v Google Adwords
Na stránkách parfums.cz byly pomocí remarketingových kódů označeni
  • všichni návštěvníci, kteří začali nákupní proces, ale nedokončili nákup
  • všichni zákazníci, kteří nakoupili před déle než 30 dny
  • všichni návštěvníci stránek.
Reklama, zacílená na první dvě skupiny, zdůrazňovala výhody nákupu na parfums.cz. Poslední skupina byla oslovena aktuálními akčními nabídkami.

Výsledky
V průběhu deseti měsíců, za které se vyhodnocovaly výsledky, získal obchod parfums.cz díky remarketignu pětinásobek objednávek v Reklamní síti Google. Cena za jednu objednávku byla dokonce o 30% nižší než za stejné období ve vyhledávání a o 78% nižší než u kontextově cílených kampaní.


„Remarketing je výborný způsob, jak opakovaně zasáhnout spotřebitele, kteří již o naše stránky projevili zájem.“
Radek Ondrášík, marketingový ředitel Parfums.cz

Kompletní případovou studii Remarketing v Parfums.cz si můžete stáhnout zde.

Více o remarektingu na našem blogu:

Jan Bednář
Google CZ