AdWords pro začátečníky– 8. část
1. dubna 2011
V osmé části série pro začátečníky a inzerenty, kteří si chtějí zopakovat základy AdWords, si povíme o výhodách bezplatného online nástroje Google Analytics. Tento nástroj by měl zajímat ty inzerenty, kteří chtějí vědět, odkud přicházejí návštěvníci jejich webových stránek a jak se na stránkách pohybují.
Výhody služby Google Analytics:
• Zjistíte, jak uživatelé vaše webové stránky našli.
• Zjistíte, jak je prohledávali.
• Zjistíte, jak lze vylepšit dojem návštěvníků.
• Na základě bezplatných přehledů Analytics můžete zlepšit návratnost investic.
Chcete-li lépe porozumět službě Google Analytics a tomu, jak služba funguje, podívejte se na bezplatné videokurzy pro inzerenty na stránkách naší AdWords Online Univerzity.
Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.
Kristin Sarstedt - tým Inside AdWords
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Výhody služby Google Analytics:
• Zjistíte, jak uživatelé vaše webové stránky našli.
• Zjistíte, jak je prohledávali.
• Zjistíte, jak lze vylepšit dojem návštěvníků.
• Na základě bezplatných přehledů Analytics můžete zlepšit návratnost investic.
Chcete-li lépe porozumět službě Google Analytics a tomu, jak služba funguje, podívejte se na bezplatné videokurzy pro inzerenty na stránkách naší AdWords Online Univerzity.
Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.
Kristin Sarstedt - tým Inside AdWords
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Žádné komentáře :
Okomentovat