V sedmé části série pro začátečníky a inzerenty, kteří si chtějí zopakovat základy AdWords, si povíme o výhodách Nástroje pro náhled reklamy a o tom, jak nástroj používat.

Pomocí Nástroje pro náhled reklamy lze prohlížet reklamy tak, jak by se zobrazily na skutečné stránce s výsledky vyhledávání Google. Náhled se však nezapočítá jako skutečné zobrazení reklamy. Kdybyste namísto toho své reklamy hledali přímo ve vyhledávací síti, aniž byste na ně klikli, počet zobrazení by se zvýšil, ale počet kliknutí by zůstal stejný. Snížilo by se tedy skóre kvality.

Pracujete-li s Nástrojem pro náhled reklamy, je nutné, aby nastavení nástroje odpovídalo nastavení kampaně.

Reklama se pravděpodobně nezobrazí v následujících případech:

CPC nebo skóre kvality jsou příliš nízké.
Denní rozpočet je vyčerpán.
• Uživatel se nenachází v cílené oblasti.
• Reklama se nachází na druhé stránce s výsledky vyhledávání.
Cílený jazyk neodpovídá nastavení jazyka rozhraní Google příslušného uživatele.
• Reklama je odeslána ke kontrole nebo zamítnuta.

Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords. Důvodům, proč se reklama nezobrazuje, se věnuje také jeden z bezplatných videokurzů v naší AdWords Online Unvierzitě. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.

Kristin Sarstedt – tým Inside AdWords

Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords