V šesté části série pro začátečníky a inzerenty, kteří si chtějí zopakovat základy AdWords, si povíme o tom, jak je důležitá vhodná struktura účtu.

Zřejmě víte, že účet AdWords má tři úrovně: účet, kampaň a reklamní sestava. Níže uvádíme obecná pravidla, kterými byste se měli při vytváření struktury účtu řídit.

Uspořádejte účet AdWords podle svých webových stránek a produktů či služeb, které nabízíte.
Podle stejného principu pojmenujte kampaně a reklamní sestavy.
• Každá reklamní sestava by měla obsahovat 10 až 20 klíčových slov a 5 až 10 vylučujících klíčových slov.

Řekněme, že jste prodejce ojetých aut, který chce inzerovat ve Švédsku a Dánsku. Nejdříve vytvořte jednu kampaň cílenou na uživatele ve Švédsku, kteří hovoří švédsky. Poté vytvořte druhou kampaň cílenou na uživatele v Dánsku, kteří hovoří dánsky. Pokud prodáváte dvě značky aut- v tomto případě značky Volvo a Saab- vytvořte pro každou značku v rámci každé kampaně reklamní sestavu.

Kampaň A: Ojetá auta- Švédsko
Reklamní sestava A.1: Volvo
Reklamní sestava A.2: Saab

Kampaň B: Ojetá auta- Dánsko
Reklamní sestava B.1: Volvo
Reklamní sestava B.2: Saab

Pro reklamní sestavu A.1 (ojetá auta značky Volvo ve Švédsku) napište reklamy ve švédštině. Text této reklamy by se měl týkat ojetých aut značky Volvo, která prodáváte. Klíčová slova by měla být vysoce relevantní ve vztahu k textu reklamy a ke vstupní stránce. Použít můžete např. „ojeté auto Volvo“, „kupte ojeté Volvo“, „levné auto Volvo“ atd.

Jednou z výhod vhodné struktury účtu je, že vytváří přehled online marketingových aktivit. Pokud bude struktura účtu v souladu s webovými stránkami a s nabízenými produkty či službami, lze také snadněji provádět změny a účet optimalizovat.

Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.

Kristin Sarstedt – tým Inside AdWords

Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords