Remarketing: Zasáhněte své publikum efektivněji
18. května 2010
Cílení na publika (remarketing) je způsob, jak oslovit uživatele, kteří dříve navštívili vaše stránky. Toto cílení je možné pouze v obsahové síti Google. Je součástí Zájmově orientované reklamy, jejíž testování jsme vám poprvé představili před rokem.
Jak remarketing aktivovat
Ve svém AdWords účtu si zaktivujte záložku Obecenstva a můžete začít vytvářet seznamy svých uživatelů.

K tomu budete potřebovat vygenerovat jednoduché remarketingové kódy, které vložíte na své stránky, nebo můžete jednoduše použít i svůj současný konverzní kód pro označení těch, kteří již na vašich stránkách provedli žádanou konverzní akci.
- Oslovení všech uživatelů, kteří stránky navštívili
- Oslovení návštěvníků kategorií
- Vyloučení současných zákazníků
Jak začít inzerovat
Pro remarketing můžete ve svém AdWords účtu použít zcela nové kampaně. Nemusíte využívat ani klíčová slova, ani umístění, stačí pouze vytvořit vhodná publika a vložit reklamy. Využijte znalosti o uživatelích a vytvořte jim kreativu na míru jejich předchozímu chování.
Uživatelé mají kontrolu nad tím, zda se ve vašich seznamech chtějí zobrazovat či nikoliv. V Nastavení reklam si mohou tuto možnost vypnout, či sami nastavit své zájmy.
Napadají vás další možnosti vytváření seznamů uživatelů? Na co byste remarketing využili vy? Uvítáme vaše komentáře.
Petra Brodilová
Account Strategist
2 komentáře :
Dobrý den, ráda bych si připomenula Vaši "zájmově orientovanou reklamu" ale link nevede na požadovanou stránku.
Jitko, děkujeme za upozornění. Link nyní funguje.
Okomentovat