Přestože si řada podnikatelů a malých i středních firem uvědomuje význam internetové reklamy, ne každý ví, jak a kde začít. Většina sice zvládá základy internetové reklamy, nevyužívá však další možnosti, které pro ně reklamní program Google AdWords nabízí.

Pokud jste se v předchozím odstavci našli, tak právě pro Vás jsou určeny webináře, které organizujeme zejména pro začínající a středně pokročilé inzerenty.

Nejbližší webinář proběhne ve čtvrtek 25. dubna 2013 v 10:00 na téma Optimalizace ceny za proklik. Dozvíte se:
  • Jaké jsou možnosti nabízení cen za proklik?
  • Jaký druh nabídky je optimální pro moji kampaň?
  • Jak efektivně nastavit ceny za proklik?
  • Do kterých klíčových slov se vyplatí investovat?
Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Vysílané Hangouty (Hangouts on Air). Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.


Webinář se uskuteční v češtině a slovenštině a účast na něm je samozřejmě bezplatná.

Pokud se webináře tentokrát nestíháte zúčastnit, najdete jeho záznam v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se rovněž budete moci zapojit do diskuse. Ve stejné sekci zároveň pravidelně informujeme o nadcházejících webinářích.

O nadcházejících webinářích informujeme i na G+ stránce nazvané Pro váš byznys. Tato stránka je věnována všem, kteří se zajímají o informace z oblasti internetové reklamy, o tipy na optimalizace online kampaní a nové reklamní produkty Google.
Těšíme se na Vaši účast!


Zuzana Reissová a Peter Zeman
Tým Google AdWords