Pomáháme firmám prezentovat se na YouTube
23. dubna 2012
Video platformu YouTube navštíví v České republice přibližně 4,2 milionů unikátních uživatelů měsíčně. Publikum YouTube na celém světě čítá 800 milionů lidí - inzerenti tak mohou každodenně oslovit stejné publikum, jako kdyby inzerovali na mistrovství světa ve fotbale. Jak na to? S novinkou Google AdWords pro video, které je nyní dostupné pro všechny inzerenty, velmi snadno.
Podobně jako reklama ve vyhledávání – kde platíte za kliknutí a nastavujete si rozpočet – i Google AdWords pro video funguje na principu, že platíte pouze tehdy, pokud si někdo váš inzerát prohlíží. Navíc své video kampaně můžete spravovat ze stejné platformy jako reklamu ve vyhledávání. Vytvoření účtu a podpora prvního videa nezabere ani pět minut.
AdWords pro video vám umožní:
Pokud máte video, které byste chtěli takto propagovat, neváhejte a zkuste AdWords pro video. Přidejte si též stránku YouTube for Marketers na Google+ do svých kruhů a už vám neunikne žádná novinka.
Martina Laresová
Google ČR
Podobně jako reklama ve vyhledávání – kde platíte za kliknutí a nastavujete si rozpočet – i Google AdWords pro video funguje na principu, že platíte pouze tehdy, pokud si někdo váš inzerát prohlíží. Navíc své video kampaně můžete spravovat ze stejné platformy jako reklamu ve vyhledávání. Vytvoření účtu a podpora prvního videa nezabere ani pět minut.
AdWords pro video vám umožní:
- Najít správné publikum: AdWords pro video nabízí řadu možností, jak najít správné publikum. Své video můžete cílit například pomocí klíčových slov, které se objeví ve vyhledávání na YouTube. Nebo se můžete rozhodnout, že svůj inzerát budete zobrazovat u obsahu, který vaše zákazníky zajímá nejvíc – například u sportu nebo hudby. AdWords pro video se propojí s vaším účtem na YouTube, takže lze velice snadno rozjet reklamní kampaň s již existujícími nahrávkami.
- Měřit efektivitu výdajů: Zjistili jsme, že inzerce u YouTube videí zvyšuje návštěvnost webové stránky zhruba o 20 %. O 5 % pak roste počet dotazů ve vyhledávání firmy. AdWords pro video vám umožní ověřit si, jakým způsobem uživatelé přistupují k vaší značce během a po zhlédnutí videa. Uvidíte, kolik uživatelů zhlédlo celé video, navštívilo vaši webovou stránku, prohlíželo si další videa z vašeho kanálu nebo se dokonce přihlásilo k odběru.
- Platit pouze za skutečné zhlédnutí: Formát TrueView zaručuje, že platíte pouze tehdy, pokud se divák rozhodne vaši reklamu zhlédnout. Pokud ji přeskočí proto, že ho nezajímá nebo že už ji viděl, neplatíte nic. Do reklamy můžete umísťovat různé výzvy - například nabídky, výprodeje, případně zde můžete zveřejňovat další informace, které zvýší návštěvnost vaší stránky.
Pokud máte video, které byste chtěli takto propagovat, neváhejte a zkuste AdWords pro video. Přidejte si též stránku YouTube for Marketers na Google+ do svých kruhů a už vám neunikne žádná novinka.
Martina Laresová
Google ČR
Žádné komentáře :
Okomentovat