Lepší způsob nákupu grafické reklamy
22. března 2012
Grafická reklama prošla v posledních několika letech zázračným vývojem a z bannerů, které pouze vybízely ke kliknutí, se stalo inteligentní a přitažlivé médium, které pomáhá vdechnout život velkým myšlenkám (dokonce i z historie inzerce). A protože nyní grafická reklama prožívá svůj moment slávy, máme za to, že si vylepšení zaslouží i její zprostředkovatel. Dnes proto představujeme několik změn, kterými chceme zjednodušit nákup a provozování grafických reklam v AdWords.
Nový domov grafické reklamy ve službě AdWords
Již devět let nakupují zákazníci služby AdWords grafické kampaně prostřednictvím rozhraní navrženého primárně k nákupu kampaní ve vyhledávání. Je to něco podobného, jako kdybyste běželi maraton v žabkách – možná byste ho uběhli, ale v běžeckých botách by se vám určitě běželo lépe. Proto jsme se rozhodli věnovat grafickým reklamám ve službě AdWords vlastní kartu. Nová karta Reklamní síť, kterou přidáme do služby během několika následujících týdnů, nabídne zcela nové rozhraní ke spouštění grafických kampaní, jehož pomocí budete moci nabízet, cílit a optimalizovat reklamní kampaně na jednom místě. Různé možnosti cílení, které karta Reklamní sítě nabídne, vám ukáže obrázek níže.

Zdokonalený kontextový vyhledávač
Kontextový vyhledávač, který na základě klíčových slov spojuje reklamy s odpovídajícími stránkami, je srdcem nakupování grafických reklam prostřednictvím služby AdWords. Proto jsme vynaložili velké úsilí při práci na jeho zatím největším zdokonalení, schopnosti kombinovat zásah grafické reklamy s přesností vyhledávání díky kontextovému cílení na základě klíčových slov nové generace. To znamená, že můžete jemně vyladit výkon svých kontextových kampaní na úrovni jednotlivých klíčových slov a posunout tak výkon své marketingové kampaně na zcela novou úroveň. Díky tomu můžete snáze rozšiřovat své kampaně ve vyhledávací síti na grafické a efektivněji spouštět oba typy kampaní souběžně.
Představte si například, že spouštíte grafickou kampaň cestovní kanceláře, která nabízí zájezdy na několik karibských ostrovů. Dříve byste vytvořili tematické reklamní sestavy cílené na zájezdy na ostrovy Turks a Caicos a do Karibiku. Díky nové možnosti určení úrovně účinnosti jednotlivých klíčových slov však nyní můžete dojít k závěru, že klíčové slovo „Dovolená na Turks a Caicos“ přináší ve srovnání s klíčovým slovem „Dovolená v Karibiku“ čtyřnásobné zisky. Své kampaně proto nyní můžete optimalizovat tak, aby agresivně cílily na toto vysoce účinné klíčové slovo, a v případě klíčového slova „Dovolená v Karibiku“ být zdrženlivější.
Vylepšené možnosti vizualizace
Jak jistě dobře víte, jediný obrázek někdy nahradí tisíce slov (nebo čísel). Spolu s novou kartou Reklamní sítě a kontextovým vyhledávačem proto nyní představujeme možnost vizualizace zásahu vašich kampaní a vlivu kombinace různých typů cílení, například pomocí klíčových slov, umístění, témat, zájmů nebo remarketingu.

Tyto změny představují doposud největší kroky, které jsme podnikli ve snaze sblížit teorii inzerce ve vyhledávací síti s grafickými reklamami. Doufáme, že jejich výsledkem bude zavedení nových výkonných nástrojů, které vám pomohou nalézt ty pravé zákazníky a nabídnout jim poutavé a relevantní grafické reklamy.
Další informace
Novou kartu Reklamní sítě zpřístupníme všem inzerentům během následujících týdnů. Další informace o nových funkcích dostupných na kartě Reklamní sítě naleznete v tomto článku centra nápovědy.
Zúčastněte se webového semináře, který Google pořádá 15. května a který vám nabídne další informace o optimalizaci strategií cílení pomocí nové generace kontextového cílení na základě klíčových slov. Navštivte naši novou stránku webových seminářů, na které se můžete zaregistrovat.
Přehrajte si video, ve kterém hovoří o nové kartě Reklamní sítě a o nové generaci kontextového cílení na základě klíčových slov Brad Bender, ředitel oddělení produktového managementu grafických reklam.
Alok Goel, produktový manažer nové generace kontextového cílení založeného na klíčových slovech, Rebbecca Illowsky, produktová manažerka karty Reklamní sítě, a Claire Cui, vedoucí inženýr
1 komentář :
Kde je registrace ke zmiňovanému webináři? Na stránce nic není, na odkazovaném kalendáři na 15. 5. také nic není
Okomentovat