Druhý příspěvek série „Nástroje pro zjednodušení práce“ tentokrát představuje Nástroj pro odhad provozu a nástroj Historie změn.

Nástroj pro odhad provozu

O nástroji: Jde o jednu z funkcí Nástroje pro návrh klíčových slov, která odhaduje provoz vybraných klíčových slov v účtu na základě maximální CPC a denního rozpočtu.

Jak vám může pomoci?
Pro klíčová slova v účtu poskytuje odhad následujících parametrů:
vyhledávání klíčových slov za měsíc na celosvětové a národní úrovni
průměrná CPC
průměrná pozice reklamy pro klíčové slovo ve vyhledávacím dotazu
počet kliknutí za den
cena za testovaná klíčová slova za den

Jak ho použít?
Tento nástroj naleznete na kartě Přehledy a nástroje v účtu Google AdWords. Případně můžete použít samostatnou verzi nástroje, která je k dispozici na následující adrese. Další informace o nástroji naleznete v tomto článku v centru nápovědy.

Nástroj Historie změn

O nástroji: Pomocí tohoto nástroje můžete sledovat změny, které jste provedli ve svém účtu (od 1. ledna 2006). Budete tak moci lépe porozumět tomu, jak dané změny ovlivnily výkon kampaně.

Jak vám může pomoci?
Nástroj vám umožní zobrazit změny provedené v následujících oblastech:
změny v denním rozpočtu
přidaná a odstraněná klíčová slova v účtu
změny v nastavení distribuce reklam
změny provedené prostřednictvím rozhraní Google AdWords API

Jak ho použít?
Nástroj lze spustit z účtu Google AdWords nebo prostřednictvím následujícího odkazu. Další informace o nástroji naleznete v tomto článku v centru nápovědy.

Lotem Lev-Ari, AdWords

Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords