Nástroje pro zjednodušení práce – 2. část
28. října 2011
Druhý příspěvek série „Nástroje pro zjednodušení práce“ tentokrát představuje Nástroj pro odhad provozu a nástroj Historie změn.
Nástroj pro odhad provozu
O nástroji: Jde o jednu z funkcí Nástroje pro návrh klíčových slov, která odhaduje provoz vybraných klíčových slov v účtu na základě maximální CPC a denního rozpočtu.
Jak vám může pomoci?
Pro klíčová slova v účtu poskytuje odhad následujících parametrů:
• vyhledávání klíčových slov za měsíc na celosvětové a národní úrovni
• průměrná CPC
• průměrná pozice reklamy pro klíčové slovo ve vyhledávacím dotazu
• počet kliknutí za den
• cena za testovaná klíčová slova za den
Jak ho použít?
Tento nástroj naleznete na kartě Přehledy a nástroje v účtu Google AdWords. Případně můžete použít samostatnou verzi nástroje, která je k dispozici na následující adrese. Další informace o nástroji naleznete v tomto článku v centru nápovědy.
Nástroj Historie změn
O nástroji: Pomocí tohoto nástroje můžete sledovat změny, které jste provedli ve svém účtu (od 1. ledna 2006). Budete tak moci lépe porozumět tomu, jak dané změny ovlivnily výkon kampaně.
Jak vám může pomoci?
Nástroj vám umožní zobrazit změny provedené v následujících oblastech:
• změny v denním rozpočtu
• přidaná a odstraněná klíčová slova v účtu
• změny v nastavení distribuce reklam
• změny provedené prostřednictvím rozhraní Google AdWords API
Jak ho použít?
Nástroj lze spustit z účtu Google AdWords nebo prostřednictvím následujícího odkazu. Další informace o nástroji naleznete v tomto článku v centru nápovědy.
Lotem Lev-Ari, AdWords
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Žádné komentáře :
Okomentovat