HTML5 Hackathon s GUGem a Googlem – a proč ho děláme
3. října 2011

Shodou okolností je HTML5 také platforma s obrovskou uživatelskou bází, která bude v nejbližších letech jenom růst. Protože je to otevřená platforma, bude růst všemi směry.
A v neposlední řade: HTML5 právě teď prochází obdobím, kdy toho umí každým dnem víc. Funkcionalita, která byla do nedávna na webu nemyslitelná (jako je akcelerovaná 3D grafika) se začíná dostávat i do mainstreamových prohlížečů. Co měsíc se objevují nové nástroje a frameworky, které vývoj HTML5 aplikací a her zjednodušují.
Pevně věřím, že budoucí velký technologický hráč, který z ČR vzejde, bude alespoň jednou nohou stát na HTML5. A proto jsme společně s GUGem na 19. října naplánovali HTML5 Hackathon. Bude to celodenní akce, kde se vývojáři v tří- až čtyř-členných týmech pokusí vytvořit užitečné aplikace. Na jaké téma, to se dozví až na místě (aby si nemohli aplikaci předpřipravit). Nejúspěšnější týmy pak budou oceněny.

Odborné vedení si bere na starosti Ilmari Heikkinen, HTML5 a WebGL mág z Londýnské pobočky Googlu. Někteří z vás si jej možná budou pamatovat z nedávného vystoupení na WebExpu. Jiní možná znají jeho hříčku Runfield. Všem každopádně doporučuji si projít jeho HTML5 prezentaci o WebGL frameworku Three.js.
Pokud se vám chce zvednout hozenou rukavici a Hackathonu se zúčastnit, registrujte se zde (účast je zcela zdarma).
Těšíme se na vás!
Žádné komentáře :
Okomentovat