Jaká byla Google univerzita pro marketingové hrdiny
9. září 2011
Ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza český obchodní tým Google pořádal další Google univerzitu. Svět technologií dramaticky mění média - jejich fragmentace a způsob konzumace. Zasáhnout spotřebitele správným způsobem na správném místě je čím dál těžší a na marketéra jsou kladeny stále větší nároky.

Marketér denně podstupuje lítý boj o svého zákazníka. Pozvali jsme tedy tyto marketingové hrdiny a snažili jsme se jim ukázat, jak je důležité své úsilí směřovat k aktivitám, které prokazatelně (tedy měřitelně) ovlivňují obchodní výsledky společnosti. Na příkladech a případových studiích jsme prezentovali komplexní řešení nejčastějších marketingových cílů na reklamní platformě Google.
Zvláštními hosty univerzity byli Petr Pištělák, partner společnosti Profit Booster, který zdůrazňoval důležitost obchodních výsledků marketingových aktivit a Jiří Caudr z internetového týmu Telefónica O2, který s publikem nasdílel pohled na změnu přístupu k online marketigovým kampaním - opět zdůrazňoval měření, testování a neustálou optimalizaci.
Prezentace zde poskytujeme ke stažení:
O internetu a lidech - Taťána le Moigne
Reklamní platforma Google - Ilona Juřenová
Řešení pro marketingové hrdiny - Jiří Lenk, Daniel Nohel, Božena Řežábová
Jak měníme mediální plánování - Jiří Caudr (Telefónica O2)
Případová studie Google Chrome kampaň - Petr Sadílek
Google Analytics pro marketingového hrdinu - Jan Bednář, Jan Zdarsa
Fotografie z akce najdete v Picasa albu.
Děkujeme všem účastníkům.
Za český tým Google
Jiří Lenk

Marketér denně podstupuje lítý boj o svého zákazníka. Pozvali jsme tedy tyto marketingové hrdiny a snažili jsme se jim ukázat, jak je důležité své úsilí směřovat k aktivitám, které prokazatelně (tedy měřitelně) ovlivňují obchodní výsledky společnosti. Na příkladech a případových studiích jsme prezentovali komplexní řešení nejčastějších marketingových cílů na reklamní platformě Google.
Zvláštními hosty univerzity byli Petr Pištělák, partner společnosti Profit Booster, který zdůrazňoval důležitost obchodních výsledků marketingových aktivit a Jiří Caudr z internetového týmu Telefónica O2, který s publikem nasdílel pohled na změnu přístupu k online marketigovým kampaním - opět zdůrazňoval měření, testování a neustálou optimalizaci.
Prezentace zde poskytujeme ke stažení:
O internetu a lidech - Taťána le Moigne
Reklamní platforma Google - Ilona Juřenová
Řešení pro marketingové hrdiny - Jiří Lenk, Daniel Nohel, Božena Řežábová
Jak měníme mediální plánování - Jiří Caudr (Telefónica O2)
Případová studie Google Chrome kampaň - Petr Sadílek
Google Analytics pro marketingového hrdinu - Jan Bednář, Jan Zdarsa
Fotografie z akce najdete v Picasa albu.
Děkujeme všem účastníkům.
Za český tým Google
Jiří Lenk
1 komentář :
Spousta zajímavých souvislostí + jsem si poznamenal dalších 21 námětů k přemýšlení. Kdybych musel vybrat jen jednu důležitou myšlenku, tak bych asi citoval Petra Pištěláka: “Marketér musí vytvářet zisk, jinak zůstane před branami generálních ředitelů, jako Franta Vomáčka, 52 let, Junior Marketing Manager.” Více o jednotlivých přednáškách zde: http://www.pay-per-click.sk/jaka-byla-google-univerzita-pro-marketingove-hrdiny/
Okomentovat