V květnu jsme vás informovali, že budou brzy k dispozici možnosti cílení na tablety. Nyní vám s radostí oznamujeme, že cílení na tablety je již k dispozici všem inzerentům. Jde o novou možnost cílení kampaní AdWords, která inzerentům umožňuje přesněji ovládat cílení na tablety a účinně zasáhnout rostoucí počet uživatelů těchto zařízení.

Možnost cílení "Tablety vybavené plnohodnotným prohlížečem" najdete v účtu AdWords v části Sítě a zařízení na kartě Nastavení. Zatímco dosud jste mohli v části Mobilní zařízení konkrétně cílit na zařízení Apple iPad, nová možnost cílení na tablety zavádí kategorii tabletů a umožní vám zacílit reklamy na všechna tabletová zařízení. Nová možnost cílení na tablety dále poskytuje podrobnější nastavení díky výběru konkrétních operačních systémů. Budete-li chtít zobrazovat reklamy například pouze v zařízeních Apple iPad, můžete jako možnost cílení na zařízení zvolit Tablety vybavené plnohodnotným prohlížečem a jako operační systém vybrat iOS.

Po spuštění funkce se vaše reklamy začnou v tabletových zařízeních automaticky zobrazovat, aniž byste museli podnikat další kroky. Pokud vaše kampaně cílily konkrétně na zařízení Apple iPad, zaznamenáte možná nárůst počtu zobrazení a ceny, protože pod tuto možnost zobrazování reklam bude spadat více tabletů. Pokud nechcete, aby se vaše reklamy v tabletech zobrazovaly, můžete upravit nastavení cílení na tablety podle těchto podrobných pokynů.

Výrazný růst míry používání tabletů by měl inzerentům- při odhadu prodeje více než 165 milionů tabletů v následujících dvou letech- poskytnout velkou příležitost, jak se efektivněji a relevantněji spojit se spotřebiteli. Věříme, že tato nová možnost cílení na tablety vám umožní lépe tuto příležitost využít.

Surojit Chatterjee, produktový manažer, mobilní reklamy

Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords