Změna ve stanovení cen sponzorovaných videí: orientace na hodnotu zobrazení
23. května 2011
Ukázalo se, že sponzorovaná videa jsou efektivní a populární způsob, pomocí kterého mohou inzerenti zvýšit návštěvnost videoobsahu ve službě YouTube. Tento formát umožňuje firmám propagovat videa ve službě YouTube, když uživatelé hledají nebo sledují videa. Doposud byla cena sponzorovaných videí stanovována na základě ceny za proklik (CPC) a podobně jako u reklam ve službě AdWords vám byla naúčtována pokaždé, když uživatel kliknul na reklamu sponzorovaného videa.
Od 25. května měníme strukturu stanovení cen v tomto formátu na model cena za zobrazení (CPV) a zaměřujeme se tak na skutečný počet zobrazení. Znamená to, že vám budeme cenu účtovat pouze v případě, že uživatel klikne na reklamu sponzorovaného videa a začne sledovat obsah doporučeného videa. Toto se zaregistruje jako zobrazení. Tento model stanovení cen zajišťuje, že náklady na reklamu budou lépe odpovídat reklamním cílům zvýšení skutečné sledovanosti videa.
Jak fungují nabídky
Při vytváření propagace vás i nadále budeme žádat o uvedení maximální částky nabídky, ale místo maximální hodnoty CPC budete nastavovat maximální CPV- cenu, kterou jste ochotni zaplatit za zobrazení videa. Sponzorovaná videa používají Snižování cen AdWords a automaticky tak snižují vaše náklady. Jako vždy vám naúčtujeme jen o 20 haléřů více než dalšímu inzerentovi na stránce, který soupeří o stejná nebo podobná klíčová slova či umístění. Tímto způsobem zajišťujeme efektivitu aukce.
Co se bude zobrazovat
Stejně jako předtím můžete kampaně sponzorovaných videí spravovat přímo ve službě AdWords nebo prostřednictvím stránek ads.youtube.com. Od 25. května se podmínky účtování kampaní sponzorovaných videí změní z CPC na CPV a změna se projeví v reklamních panelech obou systémů. Pokud k nákupu sponzorovaných videí ve službě YouTube používáte systém AdWords, budou se vám možná na panelu kampaní i nadále zobrazovat zmínky o CPC. Potrvá to do doby, než zavedeme další formáty CPV a upravíme zprávy systému.
Další podrobnosti a nejčastější dotazy naleznete v centru nápovědy. Věříme, že tato změna modelu stanovení ceny přiblíží sponzorovaná videa vašim cílům a přinese firmě požadované výsledky.
Baljeet Singh, Senior Product Manager, YouTube
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Od 25. května měníme strukturu stanovení cen v tomto formátu na model cena za zobrazení (CPV) a zaměřujeme se tak na skutečný počet zobrazení. Znamená to, že vám budeme cenu účtovat pouze v případě, že uživatel klikne na reklamu sponzorovaného videa a začne sledovat obsah doporučeného videa. Toto se zaregistruje jako zobrazení. Tento model stanovení cen zajišťuje, že náklady na reklamu budou lépe odpovídat reklamním cílům zvýšení skutečné sledovanosti videa.
Jak fungují nabídky
Při vytváření propagace vás i nadále budeme žádat o uvedení maximální částky nabídky, ale místo maximální hodnoty CPC budete nastavovat maximální CPV- cenu, kterou jste ochotni zaplatit za zobrazení videa. Sponzorovaná videa používají Snižování cen AdWords a automaticky tak snižují vaše náklady. Jako vždy vám naúčtujeme jen o 20 haléřů více než dalšímu inzerentovi na stránce, který soupeří o stejná nebo podobná klíčová slova či umístění. Tímto způsobem zajišťujeme efektivitu aukce.
Co se bude zobrazovat
Stejně jako předtím můžete kampaně sponzorovaných videí spravovat přímo ve službě AdWords nebo prostřednictvím stránek ads.youtube.com. Od 25. května se podmínky účtování kampaní sponzorovaných videí změní z CPC na CPV a změna se projeví v reklamních panelech obou systémů. Pokud k nákupu sponzorovaných videí ve službě YouTube používáte systém AdWords, budou se vám možná na panelu kampaní i nadále zobrazovat zmínky o CPC. Potrvá to do doby, než zavedeme další formáty CPV a upravíme zprávy systému.
Další podrobnosti a nejčastější dotazy naleznete v centru nápovědy. Věříme, že tato změna modelu stanovení ceny přiblíží sponzorovaná videa vašim cílům a přinese firmě požadované výsledky.
Baljeet Singh, Senior Product Manager, YouTube
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
1 komentář :
V přípěvku se píše že sleva za klik je 20 haléřů a v nápovědě týkající se sponzorovaných videí zase 25. Myslím, že někde bude chyba ;)
Okomentovat