AdWords pro začátečníky– 3. část
4. března 2011
Ve třetí části série pro začátečníky a inzerenty, kteří si chtějí zopakovat základy AdWords, si povíme o tom, na co je důležité myslet, pokud jde o cílení reklamy.
Pokud nastavíte správné jazykové a geografické cílení, můžete cílit reklamy na úrovni kampaně, abyste oslovili zákazníky, kteří jsou relevantní pro vaši obchodní činnost. Vytvořili jsme tedy několik obecných pravidel, kterými byste se měli řídit.
• Doporučujeme, abyste se v každé kampani zaměřili pouze na jeden neanglický jazyk a angličtinu. Například na jazyk, ve kterém je reklama napsána a kterým se hovoří v cílené zemi, a na angličtinu z toho důvodu, že jde o standardní nastavení prohlížeče a že uživatelé mají tendenci používat pro vyhledávání stránky google.com (místo prohlížeče své země).
• O geografickém cílení si udržujte přehled. Je to obzvláště důležité v případě společností, které hledají místní zákazníky v konkrétní oblasti.
Výhody, které získáte, pokud se budete těmito doporučeními řídit:
• Můžete cílit pouze na relevantní oblasti, ve kterých se mají reklamy zobrazovat.
• Reklamy můžete cílit globálně i místně.
• Můžete cílit například na anglicky hovořící uživatele ve Španělsku.
• Můžete si zvolit vlastní oblast, na kterou chcete cílit (místní firma).
Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.
Kristin Sarstedt – tým Inside AdWords
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Pokud nastavíte správné jazykové a geografické cílení, můžete cílit reklamy na úrovni kampaně, abyste oslovili zákazníky, kteří jsou relevantní pro vaši obchodní činnost. Vytvořili jsme tedy několik obecných pravidel, kterými byste se měli řídit.
• Doporučujeme, abyste se v každé kampani zaměřili pouze na jeden neanglický jazyk a angličtinu. Například na jazyk, ve kterém je reklama napsána a kterým se hovoří v cílené zemi, a na angličtinu z toho důvodu, že jde o standardní nastavení prohlížeče a že uživatelé mají tendenci používat pro vyhledávání stránky google.com (místo prohlížeče své země).
• O geografickém cílení si udržujte přehled. Je to obzvláště důležité v případě společností, které hledají místní zákazníky v konkrétní oblasti.
Výhody, které získáte, pokud se budete těmito doporučeními řídit:
• Můžete cílit pouze na relevantní oblasti, ve kterých se mají reklamy zobrazovat.
• Reklamy můžete cílit globálně i místně.
• Můžete cílit například na anglicky hovořící uživatele ve Španělsku.
• Můžete si zvolit vlastní oblast, na kterou chcete cílit (místní firma).
Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.
Kristin Sarstedt – tým Inside AdWords
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Žádné komentáře :
Okomentovat