Doporučené postupy pro reklamy s možností volání: užitečné tipy k optimalizaci mobilních kampaní
10. února 2011
V lednu jsme spustili funkci volání po kliknutí pro mobilní reklamy. Díky této funkci se mohou inzerenti spojit s potenciálními zákazníky přímo pomocí telefonu. Ani ne za rok dosáhly reklamy s možností volání (CTC) obrovského pokroku a v současné době tento formát reklamy používají statisíce inzerentů. Počet inzerentů Google, kteří používají rozšíření o telefonické funkce v mobilních telefonech, rostl v uplynulém čtvrtletí celosvětově o 28% měsíčně. Reklamy s možností volání (zobrazené ve vyhledávací a reklamní síti Google) generují každý měsíc miliony hovorů z mobilních telefonů.
Z této reakce na reklamy s možností volání jsme nadšeni- a to je pouhý začátek. Již od úvodního spuštění funkce pracujeme na inovaci platformy CTC. Vyvíjíme několik nových formátů reklamy, které inzerentům pomohou dosáhnout marketingových cílů. Nedávné studie ukázaly, že reklamy s možností volání zaznamenávají průměrně 6–8% nárůst míry prokliku v porovnání s reklamami bez telefonních čísel. Chceme vám pomoci maximalizovat výkon reklam s možností volání, a proto jsme sestavili následující doporučené postupy, které se týkají nedávných vylepšení funkce volání po kliknutí. Podle nich budete moci snadno vybrat formát reklamy, který nejlépe vyhovuje cíli kampaně. Tyto formáty reklam se mohou zobrazovat v reklamní síti Google, uvedené tipy jsou však určeny pro kampaně, které cílí na stránky google.cz a jsou přihlášeny do zobrazování na zařízeních vyšší třídy s plnohodnotným internetovým prohlížečem.
Soustřeďte hovory na ústřední telefonní číslo pomocí rozšíření o telefonické funkce
Ať jste celostátní inzerent, který disponuje call centrem, nebo chcete hovory směrovat na konkrétní telefonní číslo, může pro vás být formát reklamy s rozšířením o telefonické funkce užitečný. Rozšíření o telefonické funkce vám umožní přidat do mobilní reklamy telefonní číslo, které zůstane stejné bez ohledu na to, kde se reklama zobrazí. Máte-li například celostátní číslo začínající trojčíslím 800 a přidáte-li číslo do rozšíření o telefonické funkce, zobrazí se reklama přesně s tímto číslem uživatelům, kteří se nacházejí v Praze i Brně. Pokud budou mít zákazníci možnost vás okamžitě kontaktovat, můžete získat potenciální zákazníky a rozšířit obchodní činnost. Další informace o tomto formátu reklamy naleznete na stránce nápovědy věnované rozšířením o telefonické funkce na adrese https://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=cs&hlrm=de&answer=173346.
Zaměřte se na telefonní hovory pomocí reklam pouze s možností volání
Mnoho firem přikládá telefonním hovorům jinou hodnotu než návštěvám webových stránek. Pokud chcete být ve styku se zákazníky výhradně prostřednictvím telefonu, můžete nyní využít reklamy pouze s možností volání a vytvářet kampaně zaměřené výhradně na zvyšování počtu hovorů do firmy. Reklamy pouze s možností volání představují vylepšení, které funguje s rozšířeními o telefonické funkce. Jedinou částí mobilní reklamy, na kterou lze kliknout, je telefonní číslo. Vzhledem k tomu, že hovor stojí stejně jako kliknutí na reklamu, můžete se plně soustředit na podporu telefonních interakcí s požadovaným publikem prostřednictvím mobilních kampaní.
Oslovte místní zákazníky pomocí rozšíření o lokalitu
Zkoušíte se spojit s místními zákazníky, kteří chtějí nakupovat a jsou na cestách? Pokud do reklam přidáte firemní telefonní číslo pro konkrétní oblast, můžete toto publikum účinně oslovit. Řekněme, že vlastníte řetězec pizzerií a chcete, aby se zákazníci rychle dovolali do té nejbližší. Vzhledem k tomu, že se reklamy s rozšířením o lokalitu zobrazují na základě polohy uživatele, dovolají se hladoví zákazníci po kliknutí do nejbližší pizzerie- a nikoli do té, která se nachází na druhém konci města. Další výhodou tohoto formátu reklamy je, že se na rozbalitelné mapě zobrazí adresa a sídlo firmy, takže zákazníci mohou váš podnik snadno najít. Další informace o tomto formátu reklamy naleznete na stránce nápovědy věnované rozšířením o lokalitu na adrese https://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=cs&hlrm=de&answer=173003.
Věříme, že pro vás budou tyto tipy užitečné. Zároveň se těšíme, že pro vás v budoucnu vyvineme další funkce volání po kliknutí.
Surojit Chatterjee, produktový manažer pro mobilní reklamy Google
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Z této reakce na reklamy s možností volání jsme nadšeni- a to je pouhý začátek. Již od úvodního spuštění funkce pracujeme na inovaci platformy CTC. Vyvíjíme několik nových formátů reklamy, které inzerentům pomohou dosáhnout marketingových cílů. Nedávné studie ukázaly, že reklamy s možností volání zaznamenávají průměrně 6–8% nárůst míry prokliku v porovnání s reklamami bez telefonních čísel. Chceme vám pomoci maximalizovat výkon reklam s možností volání, a proto jsme sestavili následující doporučené postupy, které se týkají nedávných vylepšení funkce volání po kliknutí. Podle nich budete moci snadno vybrat formát reklamy, který nejlépe vyhovuje cíli kampaně. Tyto formáty reklam se mohou zobrazovat v reklamní síti Google, uvedené tipy jsou však určeny pro kampaně, které cílí na stránky google.cz a jsou přihlášeny do zobrazování na zařízeních vyšší třídy s plnohodnotným internetovým prohlížečem.
Soustřeďte hovory na ústřední telefonní číslo pomocí rozšíření o telefonické funkce

Zaměřte se na telefonní hovory pomocí reklam pouze s možností volání

Oslovte místní zákazníky pomocí rozšíření o lokalitu

Věříme, že pro vás budou tyto tipy užitečné. Zároveň se těšíme, že pro vás v budoucnu vyvineme další funkce volání po kliknutí.
Surojit Chatterjee, produktový manažer pro mobilní reklamy Google
Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords
Žádné komentáře :
Okomentovat