Průběžně testujeme různé varianty stránky s výsledky vyhledávání, abychom optimalizovali výkon pro vás i pro uživatele. Vy asi také stále hledáte způsoby, jak maximalizovat užitek každého řádku reklamy, abyste dostali své sdělení k uživatelům. Chceme vám pomoci, a proto jsme aktuálně provedli změnu u určitých reklam. Tato změna umožňuje zobrazit více informací tam, kde je to nejvíce vidět- v nadpisu.

V posledních několika týdnech jsme změnili umístění prvního popisného řádku určitých reklam, které se zobrazují nad výsledky vyhledávání na Googlu. U určitých reklam, u kterých se každý řádek zobrazuje jako samostatná věta řádně zakončená interpunkčním znaménkem, se první popisný řádek reklamy přesune do nadpisu a oddělí se od něj pomlčkou. Některé reklamy v horní části stránky tak mají delší nadpisy. Příklad:

Dříve
Nyní
Zjistili jsme, že tato změna přináší vyšší míru prokliku nejen u reklam, které se zobrazily s delším nadpisem, ale i u dalších reklam, které se v horní části zobrazily s nimi. Více zvýrazněných informací v reklamě také vytváří lepší uživatelský dojem.

S delším nadpisem se zobrazují pouze některé reklamy. Pokud zajistíte, aby se každý řádek reklamy zobrazoval jako úplná věta řádně zakončená interpunkčním znaménkem (například tečkou nebo otazníkem), můžete zvýšit své šance. Změna platí celosvětově, interpunkce se tak v jednotlivých zemích liší.

Další informace naleznete v našem centru nápovědy.

Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords