Ve druhé části série pro začátečníky a inzerenty, kteří si chtějí zopakovat základy AdWords, si povíme, na co je důležité myslet, pokud jde o text reklamy.

Text reklamy je to, co se zobrazí zákazníkům mezi sponzorovanými odkazy, když vyhledávají váš produkt či službu. Reklamu si lze představit jako spojovací článek mezi potřebami uživatelů a vaším produktem či službou. Chcete-li, aby byl tento spojovací článek co nejrelevantnější, řiďte se níže uvedenými obecnými pravidly.

• Mezi textem reklamy, klíčovými slovy a vstupní stránkou musí být jasná souvislost.
• Pokud budou všechna slova začínat velkým písmenem, zvýšíte viditelnost reklamy.
• Použijete-li relevantní klíčová slova a viditelnou adresu URL, zvýšíte relevanci reklamy a uživatel snadněji zjistí, kam se po kliknutí na reklamu dostane.
• Odkazujte v reklamě prostřednictvím cílové adresy URL přímo na stránku s konkrétním produktem, který reklama propaguje.
• Funkce vložení klíčového slova zvýší míru prokliku. Nepoužívejte ji však, pokud klíčové slovo obsahuje výrazy s pravopisnou chybou.
• V textu reklamy uveďte přesvědčivou výzvu k akci (Kupte hned), speciální nabídky a informace o ceně.

Pokud se budete těmito doporučeními řídit, přinese vám to několik výhod. Reklamy uvidí správní uživatelé, protože relevantní text reklamy se zobrazí podle vyhledávacího dotazu zákazníků. Prostřednictvím textu reklamy můžete rovněž motivovat zákazníky, aby provedli určitou akci, a pokud bude reklama odkazovat přímo na správné produkty na webových stránkách, přivedete zákazníky blíže k rozhodnutí o nákupu. Všechny tyto návrhy by tedy měly vést k většímu počtu konverzí a vyššímu prodeji.

Věříme, že se vám budou tyto tipy při inzerci s AdWords hodit. Další informace o tom, jak optimalizovat text reklamy, naleznete zde. Další informace a pokyny naleznete v průvodci AdWords pro začátečníky v centru nápovědy AdWords a také v bezplatném videokurzu naší AdWords Online Univerzity. Již nyní se můžete těšit na další příspěvek v rámci této série pro začátečníky.

Kristin Sarstedt – tým Inside AdWords

Za překlad zodpovědná: Linda Šedivá, Google AdWords