1. Vyhněte se dlouhým úvodům. Takové informace si zákazníci mohou najít v části O nás.
  2. Optimalizujte rozvržení stránky: Nabídněte návštěvníkům jasnou a srozumitelnou domovskou stránku, která není přehuštěná a uvádí všechny relevantní informace v horní části.
  3. Usnadněte další navigaci: Určitě chcete, aby návštěvníci pokračovali i na další stránky. Potenciálních tras, kterými se mohou návštěvníci vydat, je mnoho. Zajistěte tedy, aby se na stránkách neztratili. Možnosti, kam postupovat dále, by měly být vyjádřeny jednoduše a srozumitelně.
  1. Používejte srozumitelné výrazy: Při označování nabízených kategorií produktů či služeb používejte výrazy, které budou pro zákazníky srozumitelné a přitažlivé. Je-li to možné, vyhněte se slangovým výrazům.
  2. Zdůrazněte, kam by měli návštěvníci pokračovat: Poraďte uživatelům, jak se nejsnáze dostanou z bodu A do bodu B.