Přesvědčit návštěvníky webových stránek, aby provedli nákup, může představovat výzvu. A může to být klíčovým faktorem úspěchu vaší obchodní činnosti. Naštěstí máte k dispozici několik kroků, pomocí kterých můžete návštěvníky svých stránek přimět, aby provedli konverzi.
V následujících 3 příspěvcích vám představíme několik návrhů a nápadů, které vám nastíní změny, nad kterými by stálo za to se zamyslet.
V dnešním příspěvku se zaměříme na výběr správné vstupní stránky a prozradíme vám některé doporučené postupy k tomuto tématu.
Výběr optimální cílové adresy URL
Projděte si inzerovaný web a vyhledejte stránku, která konkrétně obsahuje informace nebo produkt popsaný v reklamě. Nenajdou-li uživatelé hned po příchodu na stránky to, co reklama slibovala, pravděpodobně stránky opustí. Případné propagační akce a konkrétní produkty zmíněné v reklamě by měly být přímo na vstupní stránce.
* Tip: Dejte na vstupní stránku text z nadpisu reklamy. Zákazník tak okamžitě získá jistotu, že je na správné stránce. Domovská stránka
Zdůrazněte znovu značku a účel stránek: Ujistěte návštěvníky, že se nacházejí na správném webu. Zobrazte viditelně svoji značku a jedinečné přednosti prodávaného produktu nebo služby. Vyhněte se dlouhým úvodům. Takové informace si zákazníci mohou najít v části O nás.
Optimalizujte rozvržení stránky: Nabídněte návštěvníkům jasnou a srozumitelnou domovskou stránku, která není přehuštěná a uvádí všechny relevantní informace v horní části.
Usnadněte další navigaci: Určitě chcete, aby návštěvníci pokračovali i na další stránky. Potenciálních tras, kterými se mohou návštěvníci vydat, je mnoho. Zajistěte tedy, aby se na stránkách neztratili. Možnosti, kam postupovat dále, by měly být vyjádřeny jednoduše a srozumitelně.
Dobré možnosti procházení
Mají-li se z návštěvníků stát zákazníci, musí mít uživatelé možnost snadno najít to, co hledají.
Zviditelněte kategorie produktů či služeb: Aby mohli uživatelé stránky procházet, musí vědět jak. Představte kategorie produktů a služeb, které nabízíte, pomocí srozumitelných štítků či nadpisů.
Používejte srozumitelné výrazy: Při označování nabízených kategorií produktů či služeb používejte výrazy, které budou pro zákazníky srozumitelné a přitažlivé. Je-li to možné, vyhněte se slangovým výrazům.
Zdůrazněte, kam by měli návštěvníci pokračovat: Poraďte uživatelům, jak se nejsnáze dostanou z bodu A do bodu B.
Teď, když jste pochopili význam správné cílové adresy URL a struktury webu, budete si asi chtít přečíst další pokročilé tipy týkající se webových stránek. Těšte se na druhý díl této série, který brzy zveřejníme.
Lotem Lev-Ari, tým Google AdWords Za překlad zodpovědná: Zuzana Stieranková, Google AdWords
1 komentář :
Dobre rady, tu sa da najst par dalsich: http://www.webcreator.sk/konverzia
Okomentovat