Official Blog Česká republika

Novinky a informace z kuchyně Google Česká republika

Pohled agentury: Vyvrácení mylných představ o AdWords, 1. část

18. srpna 2010
Je naším potěšením vám dnes představit příspěvek od Katji a Jasmin z online marketingové agentury Projecter v německém Lipsku. V poslední době jsme se snažili osvětlit některé sporné otázky, které u inzerentů AdWords vyvstaly.

Jako online marketingová agentura a poskytovatel služeb v oblasti marketingu ve vyhledávačích musíme denně uvádět na pravou míru všeobecně rozšířené polopravdy a mylné představy o Google AdWords. Ať už jde o názory jako „Na reklamy nikdo nekliká‟ nebo záměnu pojmů SEM a SEO. Tento příspěvek má za úkol objasnit některé z nejčastějších fám a nedorozumění týkajících se marketingu na bázi klíčových slov.

„Je služba AdWords optimalizací pro vyhledávače, nebo ne?‟

V dotazech se nás klienti často ptají na optimalizaci pro vyhledávače, i když mají ve skutečnosti na mysli SEM – inzerci ve vyhledávačích. SEM je zkratka pro marketing ve vyhledávačích, zatímco SEO označuje optimalizaci pro vyhledávače. Druhý pojem označuje zlepšování hodnocení webu v přirozených (bezplatných) výsledcích vyhledávání. Optimalizace pro vyhledávače tedy nemá s reklamami Google AdWords nic společného.

„Reklamy jsou placeny za každé zobrazení, je to tak?"

Výhodou inzerce ve vyhledávačích je platební model ceny za proklik. To znamená, že klient platí za každé kliknutí na reklamu, ale ne za vizuální kontakt (zobrazení reklamy). Na rozdíl od „tradiční‟ online inzerce, u které je většinou účtováno každé zobrazení, platí klienti AdWords pouze tehdy, pokud potenciální klient (vyhledávající) přímo klikne na reklamu a tím pádem projeví zájem o danou nabídku. Velkou výhodou tedy je, že platíte jen za reálné návštěvníky vašeho webu, nikoli za obtížně měřitelné výsledky pokrytí reklamy. Forma inzerce ceny za proklik je obzvlášť populární u inzerentů, kteří preferují přímou odezvu, jako jsou nákupy či potenciální zákazníci.

Inzerce placená na základě počtu zobrazení je však vhodná pro inzerenty, kteří chtějí zvýšit povědomí o značce. Klienti v tomto případě většinou spoléhají na grafické reklamy, které je možno zobrazit v reklamní síti Google. Nedávno představený přehled konverzí po shlédnutí AdWords umožňuje měřit úspěch právě takových reklam. Tím je odstraněn problém obtížného měření úspěchu reklam, které jsou placené podle počtu zobrazení.

„Můj web se objevuje na první stránce bezplatných výsledků vyhledávání, takže nepotřebuji SEM.‟

Majitelé webů, které se objevují ve vysokých pozicích přirozených výsledků vyhledávání, jsou často přesvědčeni, že nepotřebují spoléhat i na reklamy AdWords. Zde je na místě upozornit na pravidlo „10 + 20 = 60‟. Takzvaný synergický efekt ústí ve vyšší návštěvnost stránky, která je přítomna v obou kanálech (SEO i SEM) najednou, než když je přítomna v každém zvlášť. To vyplývá z vyšší jistoty, kterou potenciální klient získá, když vidí web jak v přirozených, tak placených výsledcích vyhledávání.
„Rychle jsem spotřeboval(a) jsem rozpočet, ale nezaznamenal(a) žádné výsledky!‟

Mnoho z našich zákazníků AdWords zkoušelo už dříve. Kvůli nedostatku zkušeností a znalostí sledování a optimalizace brzo vyčerpali rozpočet. Úspěchy byly proto obtížně prokazatelné a tak celý kanál odepsali jako nevýnosný. SEM však nabízí možnosti měření úspěchu v míře nesrovnatelné s jinými kanály díky sledování konverzí. Další problém jsou často velmi nízké rozpočty, které naši klienti vyhrazují. Pokud se účastníte aukce reklam v odvětví, ve kterém je silná konkurence, je často nemožné vytvořit si objektivní úsudek o ziskovosti kanálu po útratě pouhých 100 EUR.

Toto jsou první čtyři postoje, se kterými se agentura Projecter pravidelně setkává. V druhém příspěvku série budou osvětleny některé další mylné představy. Zůstaňte s námi.

Příspěvek od Jasmin Schindlerové a Katji von der Burg – Projecter, online marketingová agentura

PS: Jste agentura AdWords nebo o AdWords vedete blog? Měli byste zájem také napsat příspěvek do našeho blogu? Pak neváhejte a pomocí tohoto formuláře nám můžete sdělit své nápady.

Zodpovědná za překlad: Zuzana Stieranková, Google AdWords

Share on Twitter Share on Facebook
Google
Rubriky: AdWords , Byznys

Žádné komentáře :

Okomentovat

  

Štítky


Uživatelé ( 462 ) Byznys ( 455 ) AdWords ( 401 ) Novinky pro novináře ( 159 ) Vývojáři ( 133 ) YouTube ( 92 ) Nabídky a oznámení ( 89 ) Služby a produkty ( 78 ) Akce ( 72 ) Mapy Google ( 69 ) Novinky ( 67 ) vyhledávání ( 67 ) google ( 58 ) Google ČR ( 54 ) Pozvánky ( 50 ) Novinka ( 43 ) Android ( 41 ) vzdělávání ( 32 ) GDD ( 31 ) Doodle ( 23 ) Webináře ( 23 ) AI ( 22 ) Chrome ( 21 ) Google+ ( 21 ) Google Apps ( 20 ) Street View ( 20 ) rozšířené kampaně ( 19 ) Nové funkce ( 18 ) Nástroje pro webmastery ( 18 ) Vyhledávání Google ( 18 ) Analytics ( 16 ) trendy ( 16 ) Aplikace Google ( 15 ) Google Grants ( 15 ) Google Play ( 15 ) Gmail ( 14 ) Reklama ( 14 ) Google.org ( 13 ) Grow with Google ( 13 ) bezpečnost ( 13 ) Google Chrome ( 12 ) Remarketing ( 12 ) EDU ( 11 ) Google Analytics ( 11 ) Nákupy Google ( 11 ) Google Trends ( 10 ) Konference ( 10 ) Mobilní aplikace ( 10 ) Mobilní zařízení ( 10 ) aktualizace ( 10 ) dezinformace ( 10 ) AdSense ( 9 ) Digitální dovednosti ( 9 ) Google Earth ( 9 ) Google Maps ( 9 ) HTML5 ( 9 ) iGoogle ( 9 ) vydavatelé ( 9 ) žurnalistika ( 9 ) App Engine ( 8 ) Gemini ( 8 ) Google Arts & Culture ( 8 ) Google Developers ( 8 ) Reklamy ( 8 ) Video ( 8 ) Výročí ( 8 ) YouTube Rewind ( 8 ) Zprávy Google ( 8 ) digitální inovace ( 8 ) generativní AI ( 8 ) granty ( 8 ) soukromí ( 8 ) Ads ( 7 ) DNI ( 7 ) Dokumenty Google ( 7 ) FAQ ( 7 ) Google Cultural Institute ( 7 ) Google News Showcase ( 7 ) Pomáháme Česku růst ( 7 ) Trendy Google ( 7 ) neziskové organizace ( 7 ) pomoc ( 7 ) Google Ads ( 6 ) Google News ( 6 ) Informace ( 6 ) Inovační fond ( 6 ) Konverze ( 6 ) Národní muzeum ( 6 ) Translate ( 6 ) aplikace ( 6 ) ochrana soukromí ( 6 ) online bezpečnost ( 6 ) publisheři ( 6 ) zeitgeist ( 6 ) AdWords Akademie ( 5 ) Ads Leaderboard ( 5 ) Business ( 5 ) Cloud ( 5 ) Merchant Center ( 5 ) Mobilní web ( 5 ) NGO ( 5 ) Překladač ( 5 ) Search ( 5 ) Ukrajina ( 5 ) YouTube tvůrci ( 5 ) hudba ( 5 ) přehledy a analytika ( 5 ) reklamy s produktovými informacemi ( 5 ) start-up ( 5 ) umělá inteligence ( 5 ) uživatelská data ( 5 ) vydavatele ( 5 ) year in search ( 5 ) Bard ( 4 ) Cestování ( 4 ) FAQadwords ( 4 ) Google I/O ( 4 ) Google News Initiative ( 4 ) Google Pay ( 4 ) Kampaně ( 4 ) Křišťálový špendlík ( 4 ) Marketing ( 4 ) Nástroje ( 4 ) Optimalizace ( 4 ) Praha ( 4 ) Rozšíření ( 4 ) Statistiky ( 4 ) YouTube Music ( 4 ) cesky YouTube Fest ( 4 ) digitalizace ( 4 ) education ( 4 ) google cloud ( 4 ) hry ( 4 ) media ( 4 ) online ( 4 ) Ajax API ( 3 ) Android Pay ( 3 ) Be Internet Awesome ( 3 ) Blogger ( 3 ) Czechitas ( 3 ) ETA ( 3 ) EU ( 3 ) EUCD ( 3 ) Firemní profil ( 3 ) G Suite ( 3 ) GDN ( 3 ) Gemini Pro ( 3 ) Google Campus Event ( 3 ) Google Developers Launchpad ( 3 ) Google Doodle ( 3 ) Google Nákupy ( 3 ) Google Partners ( 3 ) Google pro neziskové organizace ( 3 ) I/O ( 3 ) KLIMCHI ( 3 ) Knihy Google ( 3 ) Lokalizace ( 3 ) Ocenění ( 3 ) Online Start ( 3 ) Podniky ( 3 ) Sundar Pichai ( 3 ) TrueView ( 3 ) Uvedení do AdWords ( 3 ) YouTube Ads ( 3 ) YouTube Music Premium ( 3 ) YouTube Premium ( 3 ) autorské právo ( 3 ) covid-19 ( 3 ) google app ( 3 ) homepage ( 3 ) humanitární ( 3 ) inovace ( 3 ) mobilní reklamy ( 3 ) média ( 3 ) neziskovky ( 3 ) online žurnalistika ( 3 ) partnerství ( 3 ) pravidla ( 3 ) prebunking ( 3 ) security ( 3 ) udržitelnost ( 3 ) zabezpečení ( 3 ) Úvod do AdWords ( 3 ) Česká republika ( 3 ) 2022 ( 2 ) AdWords Editor ( 2 ) Alza.cz ( 2 ) Apps Script ( 2 ) BestPractices ( 2 ) Bistra ( 2 ) CEDMO ( 2 ) CPA ( 2 ) Career Certificates ( 2 ) Chrome OS ( 2 ) DevFest ( 2 ) Digitální inkluze ( 2 ) Emil Zátopek ( 2 ) Expanded text Ads ( 2 ) Family Link ( 2 ) Fighting Misinformation Online ( 2 ) Finance ( 2 ) Fotky Google ( 2 ) GDPR ( 2 ) GOMC ( 2 ) Google Cloud Next ( 2 ) Google Developer Days ( 2 ) Google Impact Challenge ( 2 ) Google Lens ( 2 ) Google Marketing Live ( 2 ) Google Marketing Next ( 2 ) Google Reader ( 2 ) Google Sites ( 2 ) Google for Startups ( 2 ) Google pro školy ( 2 ) Hangouts Meet ( 2 ) Immersive View ( 2 ) Impact Challenge ( 2 ) Jigsaw ( 2 ) Jules a Jim ( 2 ) Kalendář Google ( 2 ) Labs ( 2 ) MCC ( 2 ) Market Finder ( 2 ) Můj účet ( 2 ) Národní divadlo ( 2 ) PPC ( 2 ) PaLM 2 ( 2 ) Picasa ( 2 ) Pixel ( 2 ) Prague ( 2 ) Pravidla inzerce ( 2 ) Privacy Sandbox ( 2 ) Produkty ( 2 ) RLSA ( 2 ) Restaurace ( 2 ) Slovník ( 2 ) Street View Special Collection ( 2 ) Stránka ( 2 ) Summit ( 2 ) Travel products ( 2 ) Update ( 2 ) Volné pozice ( 2 ) Vstupní stránka ( 2 ) Výběr Zpráv Google ( 2 ) Web Rangers ( 2 ) Workspace ( 2 ) YTSO II ( 2 ) YouTube Kids ( 2 ) YouTube pro autory ( 2 ) Youtube Shorts ( 2 ) automatické nabídky ( 2 ) bezpečnost reklam ( 2 ) ceny ( 2 ) cookies ( 2 ) datová centra ( 2 ) den ověřování informací ( 2 ) distanční vzdělávání ( 2 ) e-bezpeci ( 2 ) ekonomika ( 2 ) elektromobilita ( 2 ) experimenty ( 2 ) film ( 2 ) inkluze ( 2 ) komunita ( 2 ) koronavirus ( 2 ) kulturní institut ( 2 ) mediální gramotnost ( 2 ) music ( 2 ) nonprofits ( 2 ) nástroj ( 2 ) ověřování ( 2 ) privacy ( 2 ) program ( 2 ) safety ( 2 ) směrnice ( 2 ) studenti ( 2 ) televize ( 2 ) upozornění ( 2 ) učitelé ( 2 ) ČTK ( 2 ) Školení ( 2 ) školy ( 2 ) Ženy v IT ( 2 ) žebříčky Google ( 2 ) #semnou ( 1 ) #zustandoma ( 1 ) /FAshion ( 1 ) 2020 ( 1 ) 2021 ( 1 ) ADC ( 1 ) ADC Creative Awards ( 1 ) ADC YouTube Award ( 1 ) AMP ( 1 ) AXE ( 1 ) Academy for NGOs ( 1 ) Acomware ( 1 ) Ads Policy ( 1 ) Akademie pro autory YouTube ( 1 ) Antonín Dvořák ( 1 ) Aplikace AdWords ( 1 ) App Store ( 1 ) Art Camera ( 1 ) Asistent ( 1 ) Asistující konverze ( 1 ) Atribúcia ( 1 ) AuToDirector ( 1 ) Avicii ( 1 ) Banky ( 1 ) Bertelsmann ( 1 ) Beth Goldberg ( 1 ) Billa ( 1 ) Byt Jaroslava Foglara ( 1 ) CERN ( 1 ) Chromebook ( 1 ) Chromebooky ( 1 ) Consumer Barometer ( 1 ) Cílové URL ( 1 ) DDA ( 1 ) DSA ( 1 ) Dana Zátopková ( 1 ) Daně ( 1 ) Dart ( 1 ) Data Transfer Projekt ( 1 ) Davos ( 1 ) Den Země ( 1 ) Destinace na Googlu ( 1 ) DevArt ( 1 ) Developer Student Club ( 1 ) Digital Growth Program ( 1 ) Digital News Initiative ( 1 ) Digitální ekonomika ( 1 ) Dopad na značku ( 1 ) Doubleclick ( 1 ) Duet AI ( 1 ) Ekologické trasy ( 1 ) Eliška Junková ( 1 ) Eliška Podzimková ( 1 ) Eric Zimmerman ( 1 ) Ester Ledecká ( 1 ) Expedice ( 1 ) FLEDGE ( 1 ) FLoC ( 1 ) FT Strategies ( 1 ) Fashion ( 1 ) Feed ( 1 ) Firebase ( 1 ) FloodHub ( 1 ) Fond DNI ( 1 ) Freddie Mercury ( 1 ) GDG ( 1 ) GV ( 1 ) Global Impact Award ( 1 ) Global Payments ( 1 ) GoPay ( 1 ) Google AdWords fórum ( 1 ) Google Classroom ( 1 ) Google Day 2010 ( 1 ) Google Days ( 1 ) Google Insights ( 1 ) Google Photos ( 1 ) Google Wallet ( 1 ) Googleři On Air ( 1 ) Hangouts ( 1 ) Hlášky ( 1 ) Hudba Google Play ( 1 ) ISS ( 1 ) Impact Challenge on Safety ( 1 ) Impact Hub ( 1 ) Indie Games ( 1 ) Indie Games Contest ( 1 ) Ipsos ( 1 ) JSNŠ ( 1 ) Jaroslav Foglar ( 1 ) Jeden svět na školách ( 1 ) Jára Cimrman ( 1 ) KRNAP ( 1 ) KVIFF ( 1 ) Kampaně pro volání ( 1 ) Kavárny ( 1 ) Kevin Laughlin ( 1 ) Klientské centrum ( 1 ) Klíčová slova ( 1 ) Knihy Dobrovský ( 1 ) Koncová URL ( 1 ) Konferencia ( 1 ) Letenky Google ( 1 ) Live View ( 1 ) Machine learning ( 1 ) Magnesia ( 1 ) Marcia Haydee ( 1 ) Marie Terezie ( 1 ) MasterCard ( 1 ) Matt Brittin ( 1 ) Matěj Krček ( 1 ) Maybelline ( 1 ) McDonald's ( 1 ) Meet ( 1 ) Meet zdarma ( 1 ) Mezinárodní den studentstva ( 1 ) My Export Score ( 1 ) Má Vlast ( 1 ) NMT ( 1 ) Neural Machine Translation ( 1 ) Nicholas Winton ( 1 ) Novinářská cena ( 1 ) OECD ( 1 ) OSN ( 1 ) Odkazy na podstránky ( 1 ) Open Society Fund ( 1 ) Optimaliazce ( 1 ) Optimalizácia ( 1 ) PBS ( 1 ) PaLM ( 1 ) Paměť národa ( 1 ) PayU ( 1 ) Penny Market ( 1 ) Performance 2020 ( 1 ) Petr Houzar ( 1 ) Petr Šmíd ( 1 ) Play Pass ( 1 ) Plánovanie ( 1 ) Po stopach vedy ( 1 ) Pokáč ( 1 ) Popisky ( 1 ) Prediction API ( 1 ) Premier Partner Award ( 1 ) Publikum ( 1 ) Předplatné s Googlem ( 1 ) RegioJet ( 1 ) Resistant AI ( 1 ) Rodina ( 1 ) Rozšířené textové reklamy ( 1 ) Rusko ( 1 ) Rýchlosť ( 1 ) SAP ( 1 ) SDGs ( 1 ) SMB ( 1 ) SME ( 1 ) Salesforce ( 1 ) Santiago de Compostela ( 1 ) Science Fair ( 1 ) SketchUp ( 1 ) Skóre kvality ( 1 ) Smetana ( 1 ) Směrnice EU o autorském právu ( 1 ) Specifikace zdroje dat ( 1 ) Správa účtu ( 1 ) Spící krasavice ( 1 ) Startup with Google ( 1 ) StartupBox ( 1 ) Startupy ( 1 ) Storage API ( 1 ) Strukturované úryvky ( 1 ) Studentské revoluce ( 1 ) Svatojakubská pouť ( 1 ) T-mobile ( 1 ) TOC ( 1 ) Technológie ( 1 ) Terms and conditions ( 1 ) The Keyword ( 1 ) Tipy ( 1 ) Tomski&Polanski ( 1 ) Transitions ( 1 ) Travel Trends ( 1 ) Trekker ( 1 ) Udacity ( 1 ) Univerzita Karlova ( 1 ) Upgrade URL ( 1 ) Učebna Google ( 1 ) Varšava ( 1 ) Velikonoce ( 1 ) Videoreklamy ( 1 ) Vint Cerf ( 1 ) Vltava ( 1 ) Volby 2021 ( 1 ) Volby 2024 ( 1 ) Volební trendy ( 1 ) Volodymyr Zelenskyj ( 1 ) Vstupná stránka ( 1 ) Vyhledávání místních příležitostí ( 1 ) Václav Moravec ( 1 ) Vánoce ( 1 ) Vánoční nákupy ( 1 ) Vánoční trhy ( 1 ) Výkonnostní marketing ( 1 ) Výlet ( 1 ) WW2 ( 1 ) Wave ( 1 ) We Are One ( 1 ) Web ( 1 ) Weby Google ( 1 ) WikiKomentáře ( 1 ) Winton ( 1 ) Wintonovy vlaky ( 1 ) YouTube Select ( 1 ) YouTube Works ( 1 ) Youradio News ( 1 ) Zdroj dat ( 1 ) Zmluvní podmínky ( 1 ) actum digital ( 1 ) adresar firem ( 1 ) allo ( 1 ) anonymizace dat ( 1 ) atribuční modely ( 1 ) automatické platby ( 1 ) automatické počítání konverzí ( 1 ) automatické pravidla ( 1 ) automatizace nabídek ( 1 ) balet ( 1 ) cena míru ( 1 ) chytré nabídky ( 1 ) copyright ( 1 ) cuketa ( 1 ) dezinformacevzdělávání ( 1 ) digital skills ( 1 ) digitální daň ( 1 ) droždí ( 1 ) dynamické reklamy ve vyhledávání ( 1 ) děti ( 1 ) energetika ( 1 ) exibice ( 1 ) export ( 1 ) fact checking day ( 1 ) fake news ( 1 ) farmaceutické výrobky ( 1 ) farmářské trhy ( 1 ) filmový festival ( 1 ) fotografie ( 1 ) fotokniha ( 1 ) fotoknihy ( 1 ) globální daň ( 1 ) google developers group ( 1 ) gott ( 1 ) havel ( 1 ) houby ( 1 ) hra ( 1 ) iOS ( 1 ) identifikátor produktu ( 1 ) ilustrace ( 1 ) internet ( 1 ) internetovy Uzasnak ( 1 ) investice ( 1 ) karel gott ( 1 ) klima ( 1 ) koncepty ( 1 ) kontaktní čočky ( 1 ) kyberbezpečnost ( 1 ) kyberšikana ( 1 ) legal ( 1 ) malé a střední firmy ( 1 ) manuální platby ( 1 ) most ( 1 ) mytí rukou ( 1 ) móda ( 1 ) móda a styl ( 1 ) móda na YouTube ( 1 ) měsíční fakturace ( 1 ) nabízení cen ( 1 ) nefungují URL ( 1 ) notebookLM ( 1 ) obchod ( 1 ) obnovitelné energie ( 1 ) online výstava ( 1 ) orloj ( 1 ) otto wichterle ( 1 ) piracy ( 1 ) podnikani ( 1 ) posílání zprávy ( 1 ) premiéra ( 1 ) prezentace ( 1 ) prg.ai ( 1 ) produktový obrázek ( 1 ) promokód ( 1 ) píseň ( 1 ) předplatné ( 1 ) přehled hovorů ( 1 ) recept ( 1 ) regiony ( 1 ) reklamy pouze pro volání ( 1 ) reskilling ( 1 ) restart ( 1 ) rozhovor ( 1 ) scuk ( 1 ) selfie ( 1 ) senioři ( 1 ) sms ( 1 ) soutěž ( 1 ) stadia ( 1 ) standartní reklamy ( 1 ) startup ( 1 ) stipendium ( 1 ) strategie nabídek ( 1 ) strojové učení ( 1 ) teenageři ( 1 ) tomas vondracek ( 1 ) transparentnost reklam ( 1 ) turismus ( 1 ) uprchlíci ( 1 ) venture capital ( 1 ) videokonference ( 1 ) volání z reklam ( 1 ) vzdelavani ( 1 ) výstava ( 1 ) výuka ( 1 ) výzkum ( 1 ) věda ( 1 ) věkové omezení ( 1 ) workshopy ( 1 ) zamítnuté reklamy ( 1 ) zdravotníci ( 1 ) zákaznické recenze ( 1 ) závazek ( 1 ) Československo ( 1 ) České dráhy ( 1 ) Český rozhlas ( 1 ) Člověk v tísni ( 1 ) čočkostroj ( 1 ) Šatov ( 1 ) Štědrý den ( 1 )


Archiv


  •     2024
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
  •     2023
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • lis
    • pro
  •     2022
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2021
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2020
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2019
    • úno
    • bře
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • pro
  •     2018
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2017
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • lis
    • pro
  •     2016
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2015
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2014
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2013
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2012
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2011
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2010
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2009
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2008
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2007
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro

Kontakty pro média

Svůj e-mail můžete zaslat naší PR agentuře: google_cz@havaspr.com

Jedná-li se o urgentní záležitost, můžete využít telefonní číslo: +420 220 397 600

Pokud nejste zástupce médií, není v našich silách vám odpovědět.

V případě ostatních dotazů navštivte centrum nápovědy.

  • Google
  • Privacy
  • Terms