Je pro nás důležité, aby i ti nejmenší inzerenti rozuměli tomu, co jim reklama s Google AdWords přináší a jak jejich kampaně fungují. Proto jsme včerejším dnem oznámili změnu smluvních podmínek, která se týká všech našich klientů, jejichž kampaně jsou spravovány třetími stranami, tj. našimi partnery (agenturami): s platností od února 2011 by měli mít všichni inzerenti Google AdWords přístup k základním datům o svých kampaních, tedy o tom:
  • kolik jejich rozpočtu bylo na Google AdWords opravdu vydáno (náklady)
  • kolikrát se jejich reklamy zobrazily (zobrazení/imprese)
  • kolikrát uživatelé klikli na jejich reklamy (počet kliknutí).
Většiny našich partnerů se tato změny vůbec nedotkne, protože všechny tři podmínky o informování klientů už teď splňují. Těm, kteří budou muset nové smluvní podmínky zapracovat do svého fungování, poskytujeme až šesti měsíční přechodnou dobu na potřebné kroky a úpravy.

Další informace o plánované změně najdete na oficiálním blogu Google AdWords a v Centru nápovědy (zatím v angličtině).