Transparentnější reklamní kampaně Google AdWords pro všechny klienty
28. července 2010
Je pro nás důležité, aby i ti nejmenší inzerenti rozuměli tomu, co jim reklama s Google AdWords přináší a jak jejich kampaně fungují. Proto jsme včerejším dnem oznámili změnu smluvních podmínek, která se týká všech našich klientů, jejichž kampaně jsou spravovány třetími stranami, tj. našimi partnery (agenturami): s platností od února 2011 by měli mít všichni inzerenti Google AdWords přístup k základním datům o svých kampaních, tedy o tom:
Další informace o plánované změně najdete na oficiálním blogu Google AdWords a v Centru nápovědy (zatím v angličtině).
- kolik jejich rozpočtu bylo na Google AdWords opravdu vydáno (náklady)
- kolikrát se jejich reklamy zobrazily (zobrazení/imprese)
- kolikrát uživatelé klikli na jejich reklamy (počet kliknutí).
Další informace o plánované změně najdete na oficiálním blogu Google AdWords a v Centru nápovědy (zatím v angličtině).
1 komentář :
Zajímalo by mne, jak bude Google dohlížet nad dodržováním nových pravidel..
Okomentovat