Abychom vám pomohli efektivněji spravovat vaše kampaně, provedli jsme některé změny pro lepší a snadnější kontrolu důležitých metrik ve vašem účtu AdWords. Celá řada přehledů, které byly dosud k dispozici pouze v Centru přehledů, je nyní dostupná na kartě Kampaně – to znamená, že můžete získávat důležitá data přímo v rámci běžné kontroly statistik v účtu!

Můžete například stahovat detailní přehledy vyhledávacích dotazů nebo automatických umístění, rozdělovat data podle typů shody, a nastavovat automatické zasílání přehledů emailem – to vše přímo na stránce, kde spravujete Vaše kampaně.



Podrobné informace o přehledech, které jsou v tuto chvíli na kartě Kampaně k dispozici, najdete v Centru nápovědy. S novými funkcemi, které můžete při vytváření přehledů využívat, se můžete kdykoliv seznámit v AdWords Online Univerzitě - prohlédněte si krátký kurz na téma „Nové možnosti vytváření přehledů v AdWords“!

Postupem času budeme na kartu Kampaně přesouvat i další typy přehledů, až nakonec staré Centrum přehledů úplně stáhneme z provozu. Nemusíte mít ale strach – pokud máte nastavené automatické generování a zasílání přehledů, tyto přehledy vám budeme zasílat i nadále. Zároveň vaše nastavení o zasílání přehledů zkopírujeme do sekce Přehledy na Ovládacím panelu a knihovně, abychom vám usnadnili bezešvý přechod na nový systém.


Tyto změny se týkají pouze přehledů pro individuální účty; přehledy v Klientském centru se nemění.

Nyní můžete tedy ještě rychleji a jednodušeji získávat zajímavá data o výkonu – tak je využijte a vylepšete své kampaně!

Lucie Pokorná
Google AdWords