Představujeme reklamní síť Google
21. června 2010
V minulém roce jsme se zaměřili na grafickou inzerci. Zaznamenali jsme silnou reakci v podobě narůstajícího počtu inzerentů, kteří spustili grafické kampaně ve svých účtech AdWords. Uvedli jsme nové funkce, možnosti cílení a přesnější měřicí nástroje. Do naší reklamní sítě čítající přes milion stránek jsme přidali prostřednictvím Google AdSense a Doubleclick Ad Exchange další stránky jednotlivých majitelů. Mezitím jsme rozvíjeli inzerci na YouTube a na našich vlastních webech. Touto cestou se snažíme usnadnit agenturám i inzerentům orientaci v naší nabídce mediálního prostoru. Proto jsme stanovili nový zastřešující název pro všechny naše služby – reklamní síť Google.
Reklamní síť Google zahrnuje všechny weby (kromě webů ve vyhledávací síti), kde mohou inzerenti zobrazovat reklamy prostřednictvím společnosti Google, včetně YouTube, dále služeb Google jako Google Finance, Gmail, Mapy Google, Blogger a více než milionu reklamních partnerů v oblasti webu, videa, her a mobilních služeb (mezi naše reklamní partnery patří všechny partnerské weby ve službách AdSense a DoubleClick Ad Exchange, které umožňují textové či grafické reklamy). Reklamní síť Google nabízí všechny formáty reklam – textové, grafické, multimediální reklamy a videoreklamy. Inzerentům umožňujeme kreativně zaujmout spotřebitele na celém internetu.
Inzerenti mohou zobrazovat reklamy v reklamní síti Google prostřednictvím aukčního systému AdWords, kde nabízejí ceny za zobrazení svých reklam v požadovaných umístěních. Na webu YouTube si umístění rezervují a na webu Google Finance nabízejí ceny ve spolupráci s týmem Google pro správu účtů. Způsob předplácení reklam se tedy nemění.
V nadcházejících týdnech se tento nový název - reklamní síť Google - objeví v rozhraní AdWords a nahradí tak dříve používaný název obsahová síť Google. Spustili jsme také nové webové stránky, které představí jednotlivé weby a výhody reklamní sítě Google.
Pracujeme na tom, abychom mohli nabídnout co nejlepší inzertní prostředí, a již nyní se těšíme na uvedení dalších nových funkcí v reklamní síti Google, které inzerentům pomohou při dosahování stanovených cílů.
Neal Mohan, Zástupce ředitele oddělení správy služeb
Zodpovědná za překlad: Zuzana Stieranková, Google AdWords

Inzerenti mohou zobrazovat reklamy v reklamní síti Google prostřednictvím aukčního systému AdWords, kde nabízejí ceny za zobrazení svých reklam v požadovaných umístěních. Na webu YouTube si umístění rezervují a na webu Google Finance nabízejí ceny ve spolupráci s týmem Google pro správu účtů. Způsob předplácení reklam se tedy nemění.
V nadcházejících týdnech se tento nový název - reklamní síť Google - objeví v rozhraní AdWords a nahradí tak dříve používaný název obsahová síť Google. Spustili jsme také nové webové stránky, které představí jednotlivé weby a výhody reklamní sítě Google.
Pracujeme na tom, abychom mohli nabídnout co nejlepší inzertní prostředí, a již nyní se těšíme na uvedení dalších nových funkcí v reklamní síti Google, které inzerentům pomohou při dosahování stanovených cílů.
Neal Mohan, Zástupce ředitele oddělení správy služeb
Zodpovědná za překlad: Zuzana Stieranková, Google AdWords


Žádné komentáře :
Okomentovat