Udělejte to sami! Jak odstranit nejčastější problémy s Google Analytics. (část 1)
12. dubna 2010

Chcete-li provádět smysluplné analýzy údajů, účet AdWords by měl být propojen s účtem Analytics. Během procesu propojování nebo po jeho dokončení se mohou vyskytnout následující problémy:
I. Prostřednictvím účtu AdWords nelze do služby Google Analytics vstoupit.
Pokud se nemůžete do účtu Analytics přihlásit z účtu AdWords prostřednictvím karty Vytváření přehledů a možnosti Google Analytics, nemá pravděpodobně přihlašovací e-mailová adresa AdWords přístupová práva do služby Analytics. V takovém případě kontaktujte správce účtu Analytics a požádejte jej, aby vaši e-mailovou adresu přidal prostřednictvím správce přístupů. Pokud přihlašovací e-mailová adresa AdWords již přístup do služby Analytics má, je možné, že je účet AdWords již propojen s jiným účtem Analytics. Pokud se domníváte, že je to váš případ, kontaktujte tým podpory AdWords.
II. Přehledy služby Analytics neobsahují žádné údaje.
Pokud profil Analytics nezaznamenává vůbec žádné údaje, může to být z několika příčin. Nejčastější z nich jsou tyto:
- Chybějící nebo nesprávný měřicí kód na webových stránkách
- Nesprávné číslo profilu v měřicím kódu na webových stránkách
- Chybná konfigurace filtrů
- Profil byl vytvořen během posledních 24 až 72 hodin
Tímto končí první část naší mini-série. V následujícím příspěvku se budeme věnovat odstraňování problémů s chybějícími údaji AdWords, elektronickým obchodem a automatickým a manuálním značkováním.
Autor příspěvku: Tobias Marmann, Google Analytics
Zodpovědná za překlad: Zuzana Stieranková, Google AdWords


3 komentáře :
Dobry den,
rad bych se zeptal na propojeni uctu G Adwords a G Analytics.
Jsme firma, ktera spravuje kampane a statistiky nasim klientum. Statistiky mame vedeny pod jednim uctem Analytics pro vsechny klienty (napr. all@gmail.com). Pro adwords mame individualni ucty pro kazdeho klienta (napr. client1@gmail.com).
Nedari se nam ucty propojit. client1@gmail.com je prirazen jako spravce v Analytics all@gmail.com. Ve vytvareni prehledu v adwords u client1 se ale zobrazuje 0 uctu k propojeni. Propojeni by zacalo fungovat, pokud bychom pro client1 zalozili vlastni ucet Analytics. To ale nechceme, chceme zachovat ucty pod jednim centralnim uctem
Dobrý den,
bohužel nelze propojit jeden analytics účet s více adwords účty. Mimo to vřele doporučujeme, aby každý měl vlastní účet Analytics. Pokud se totiž klient rozhodne změnit agenturu, měl by mít možnost vzít s sebou i data o své návštěvnosti. Odpovídá to tak i podmínkám služby.
Filip Hráček
Dekuji za odpoved.
Znamena to tedy, ze musime zalozit vsem nove ucty a prijdeme tak o historicka data?
Dale by me zajimalo, proc na strance vytvareni prehledu Adwords je ucet pro propojeni nabizen v selectboxu, kdyz je dle vas mozne jen propojeni uctu 1:1.
Okomentovat