Official Blog Česká republika

Novinky a informace z kuchyně Google Česká republika

Udělejte to sami! Jak odstranit nejčastější problémy s Google Analytics. (část 1)

12. dubna 2010
Google Analytics je výkonný nástroj, s jehož pomocí můžete měřit a analyzovat používání webu a úspěšnost svých internetových reklamních kampaní. Ve dvou příspěvcích se budeme věnovat některým problémům, které se mohou ve službě Google Analytics vyskytnout, a poradíme vám, jak je odstranit.

Chcete-li provádět smysluplné analýzy údajů, účet AdWords by měl být propojen s účtem Analytics. Během procesu propojování nebo po jeho dokončení se mohou vyskytnout následující problémy:

I. Prostřednictvím účtu AdWords nelze do služby Google Analytics vstoupit.

Pokud se nemůžete do účtu Analytics přihlásit z účtu AdWords prostřednictvím karty Vytváření přehledů a možnosti Google Analytics, nemá pravděpodobně přihlašovací e-mailová adresa AdWords přístupová práva do služby Analytics. V takovém případě kontaktujte správce účtu Analytics a požádejte jej, aby vaši e-mailovou adresu přidal prostřednictvím správce přístupů. Pokud přihlašovací e-mailová adresa AdWords již přístup do služby Analytics má, je možné, že je účet AdWords již propojen s jiným účtem Analytics. Pokud se domníváte, že je to váš případ, kontaktujte tým podpory AdWords.
II. Přehledy služby Analytics neobsahují žádné údaje.

Pokud profil Analytics nezaznamenává vůbec žádné údaje, může to být z několika příčin. Nejčastější z nich jsou tyto:
  • Chybějící nebo nesprávný měřicí kód na webových stránkách
Nejprve zkontrolujte, zda se kód Analytics zobrazuje ve zdrojovém kódu vašeho webu a zda byl správně implementován. Pokud chcete zjistit, jak by měl kód vypadat, přejděte do účtu Analytics a klikněte na položku Nastavení služby Analytics, poté na příkaz Upravit vedle příslušného profilu a nakonec na možnost Kontrola stavu vpravo nahoře.
  • Nesprávné číslo profilu v měřicím kódu na webových stránkách
Občas se může stát, že je na webových stránkách náhodou nainstalován měřicí kód jiného profilu či účtu. Zkontrolujte tedy, zda je ve zdrojovém kódu na vašem webu použito správné číslo profilu (říká se mu též identifikátor webu nebo číslo UA). Správné číslo profilu můžete zkontrolovat v části Kontrola stavu, jak je popsáno výše. Pokud se toto číslo liší od čísla uvedeného ve zdrojovém kódu, je nutné upravit měřicí kód ve zdrojovém kódu webových stránek.
  • Chybná konfigurace filtrů
Další možnou příčinou je chybná konfigurace filtrů, která způsobí neúmyslné odfiltrování veškerého provozu. Zkontrolujte tedy, zda jste ve svém profilu aktivovali jeden nebo více filtrů. Zde najdete doporučení pro odstranění chyb souvisejících s filtry ve službě Analytics.
  • Profil byl vytvořen během posledních 24 až 72 hodin
Po implementaci kódu Analytics na webových stránkách může trvat 24 až 72 hodin, než se v přehledech Analytics zobrazí první údaje. Analytics totiž nevytváří přehledy v reálném čase. V takovém případě vás žádáme o trpělivost.

Tímto končí první část naší mini-série. V následujícím příspěvku se budeme věnovat odstraňování problémů s chybějícími údaji AdWords, elektronickým obchodem a automatickým a manuálním značkováním.

Autor příspěvku: Tobias Marmann, Google Analytics

Zodpovědná za překlad: Zuzana Stieranková, Google AdWords
Share on Twitter Share on Facebook
Google
Rubriky: AdWords , Analytics , Byznys

3 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Dobry den,
rad bych se zeptal na propojeni uctu G Adwords a G Analytics.

Jsme firma, ktera spravuje kampane a statistiky nasim klientum. Statistiky mame vedeny pod jednim uctem Analytics pro vsechny klienty (napr. all@gmail.com). Pro adwords mame individualni ucty pro kazdeho klienta (napr. client1@gmail.com).

Nedari se nam ucty propojit. client1@gmail.com je prirazen jako spravce v Analytics all@gmail.com. Ve vytvareni prehledu v adwords u client1 se ale zobrazuje 0 uctu k propojeni. Propojeni by zacalo fungovat, pokud bychom pro client1 zalozili vlastni ucet Analytics. To ale nechceme, chceme zachovat ucty pod jednim centralnim uctem

1. června 2010 v 15:09
Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,

bohužel nelze propojit jeden analytics účet s více adwords účty. Mimo to vřele doporučujeme, aby každý měl vlastní účet Analytics. Pokud se totiž klient rozhodne změnit agenturu, měl by mít možnost vzít s sebou i data o své návštěvnosti. Odpovídá to tak i podmínkám služby.

Filip Hráček

1. června 2010 v 15:46
Unknown řekl(a)...

Dekuji za odpoved.

Znamena to tedy, ze musime zalozit vsem nove ucty a prijdeme tak o historicka data?

Dale by me zajimalo, proc na strance vytvareni prehledu Adwords je ucet pro propojeni nabizen v selectboxu, kdyz je dle vas mozne jen propojeni uctu 1:1.

1. června 2010 v 16:05

Okomentovat

  

Štítky


Uživatelé ( 462 ) Byznys ( 455 ) AdWords ( 401 ) Novinky pro novináře ( 159 ) Vývojáři ( 133 ) YouTube ( 92 ) Nabídky a oznámení ( 89 ) Služby a produkty ( 78 ) Akce ( 72 ) Mapy Google ( 69 ) Novinky ( 67 ) vyhledávání ( 67 ) google ( 58 ) Google ČR ( 54 ) Pozvánky ( 50 ) Novinka ( 43 ) Android ( 41 ) vzdělávání ( 32 ) GDD ( 31 ) Doodle ( 23 ) Webináře ( 23 ) AI ( 22 ) Chrome ( 21 ) Google+ ( 21 ) Google Apps ( 20 ) Street View ( 20 ) rozšířené kampaně ( 19 ) Nové funkce ( 18 ) Nástroje pro webmastery ( 18 ) Vyhledávání Google ( 18 ) Analytics ( 16 ) trendy ( 16 ) Aplikace Google ( 15 ) Google Grants ( 15 ) Google Play ( 15 ) Gmail ( 14 ) Reklama ( 14 ) Google.org ( 13 ) Grow with Google ( 13 ) bezpečnost ( 13 ) Google Chrome ( 12 ) Remarketing ( 12 ) EDU ( 11 ) Google Analytics ( 11 ) Nákupy Google ( 11 ) Google Trends ( 10 ) Konference ( 10 ) Mobilní aplikace ( 10 ) Mobilní zařízení ( 10 ) aktualizace ( 10 ) dezinformace ( 10 ) AdSense ( 9 ) Digitální dovednosti ( 9 ) Google Earth ( 9 ) Google Maps ( 9 ) HTML5 ( 9 ) iGoogle ( 9 ) vydavatelé ( 9 ) žurnalistika ( 9 ) App Engine ( 8 ) Gemini ( 8 ) Google Arts & Culture ( 8 ) Google Developers ( 8 ) Reklamy ( 8 ) Video ( 8 ) Výročí ( 8 ) YouTube Rewind ( 8 ) Zprávy Google ( 8 ) digitální inovace ( 8 ) generativní AI ( 8 ) granty ( 8 ) soukromí ( 8 ) Ads ( 7 ) DNI ( 7 ) Dokumenty Google ( 7 ) FAQ ( 7 ) Google Cultural Institute ( 7 ) Google News Showcase ( 7 ) Pomáháme Česku růst ( 7 ) Trendy Google ( 7 ) neziskové organizace ( 7 ) pomoc ( 7 ) Google Ads ( 6 ) Google News ( 6 ) Informace ( 6 ) Inovační fond ( 6 ) Konverze ( 6 ) Národní muzeum ( 6 ) Translate ( 6 ) aplikace ( 6 ) ochrana soukromí ( 6 ) online bezpečnost ( 6 ) publisheři ( 6 ) zeitgeist ( 6 ) AdWords Akademie ( 5 ) Ads Leaderboard ( 5 ) Business ( 5 ) Cloud ( 5 ) Merchant Center ( 5 ) Mobilní web ( 5 ) NGO ( 5 ) Překladač ( 5 ) Search ( 5 ) Ukrajina ( 5 ) YouTube tvůrci ( 5 ) hudba ( 5 ) přehledy a analytika ( 5 ) reklamy s produktovými informacemi ( 5 ) start-up ( 5 ) umělá inteligence ( 5 ) uživatelská data ( 5 ) vydavatele ( 5 ) year in search ( 5 ) Bard ( 4 ) Cestování ( 4 ) FAQadwords ( 4 ) Google I/O ( 4 ) Google News Initiative ( 4 ) Google Pay ( 4 ) Kampaně ( 4 ) Křišťálový špendlík ( 4 ) Marketing ( 4 ) Nástroje ( 4 ) Optimalizace ( 4 ) Praha ( 4 ) Rozšíření ( 4 ) Statistiky ( 4 ) YouTube Music ( 4 ) cesky YouTube Fest ( 4 ) digitalizace ( 4 ) education ( 4 ) google cloud ( 4 ) hry ( 4 ) media ( 4 ) online ( 4 ) Ajax API ( 3 ) Android Pay ( 3 ) Be Internet Awesome ( 3 ) Blogger ( 3 ) Czechitas ( 3 ) ETA ( 3 ) EU ( 3 ) EUCD ( 3 ) Firemní profil ( 3 ) G Suite ( 3 ) GDN ( 3 ) Gemini Pro ( 3 ) Google Campus Event ( 3 ) Google Developers Launchpad ( 3 ) Google Doodle ( 3 ) Google Nákupy ( 3 ) Google Partners ( 3 ) Google pro neziskové organizace ( 3 ) I/O ( 3 ) KLIMCHI ( 3 ) Knihy Google ( 3 ) Lokalizace ( 3 ) Ocenění ( 3 ) Online Start ( 3 ) Podniky ( 3 ) Sundar Pichai ( 3 ) TrueView ( 3 ) Uvedení do AdWords ( 3 ) YouTube Ads ( 3 ) YouTube Music Premium ( 3 ) YouTube Premium ( 3 ) autorské právo ( 3 ) covid-19 ( 3 ) google app ( 3 ) homepage ( 3 ) humanitární ( 3 ) inovace ( 3 ) mobilní reklamy ( 3 ) média ( 3 ) neziskovky ( 3 ) online žurnalistika ( 3 ) partnerství ( 3 ) pravidla ( 3 ) prebunking ( 3 ) security ( 3 ) udržitelnost ( 3 ) zabezpečení ( 3 ) Úvod do AdWords ( 3 ) Česká republika ( 3 ) 2022 ( 2 ) AdWords Editor ( 2 ) Alza.cz ( 2 ) Apps Script ( 2 ) BestPractices ( 2 ) Bistra ( 2 ) CEDMO ( 2 ) CPA ( 2 ) Career Certificates ( 2 ) Chrome OS ( 2 ) DevFest ( 2 ) Digitální inkluze ( 2 ) Emil Zátopek ( 2 ) Expanded text Ads ( 2 ) Family Link ( 2 ) Fighting Misinformation Online ( 2 ) Finance ( 2 ) Fotky Google ( 2 ) GDPR ( 2 ) GOMC ( 2 ) Google Cloud Next ( 2 ) Google Developer Days ( 2 ) Google Impact Challenge ( 2 ) Google Lens ( 2 ) Google Marketing Live ( 2 ) Google Marketing Next ( 2 ) Google Reader ( 2 ) Google Sites ( 2 ) Google for Startups ( 2 ) Google pro školy ( 2 ) Hangouts Meet ( 2 ) Immersive View ( 2 ) Impact Challenge ( 2 ) Jigsaw ( 2 ) Jules a Jim ( 2 ) Kalendář Google ( 2 ) Labs ( 2 ) MCC ( 2 ) Market Finder ( 2 ) Můj účet ( 2 ) Národní divadlo ( 2 ) PPC ( 2 ) PaLM 2 ( 2 ) Picasa ( 2 ) Pixel ( 2 ) Prague ( 2 ) Pravidla inzerce ( 2 ) Privacy Sandbox ( 2 ) Produkty ( 2 ) RLSA ( 2 ) Restaurace ( 2 ) Slovník ( 2 ) Street View Special Collection ( 2 ) Stránka ( 2 ) Summit ( 2 ) Travel products ( 2 ) Update ( 2 ) Volné pozice ( 2 ) Vstupní stránka ( 2 ) Výběr Zpráv Google ( 2 ) Web Rangers ( 2 ) Workspace ( 2 ) YTSO II ( 2 ) YouTube Kids ( 2 ) YouTube pro autory ( 2 ) Youtube Shorts ( 2 ) automatické nabídky ( 2 ) bezpečnost reklam ( 2 ) ceny ( 2 ) cookies ( 2 ) datová centra ( 2 ) den ověřování informací ( 2 ) distanční vzdělávání ( 2 ) e-bezpeci ( 2 ) ekonomika ( 2 ) elektromobilita ( 2 ) experimenty ( 2 ) film ( 2 ) inkluze ( 2 ) komunita ( 2 ) koronavirus ( 2 ) kulturní institut ( 2 ) mediální gramotnost ( 2 ) music ( 2 ) nonprofits ( 2 ) nástroj ( 2 ) ověřování ( 2 ) privacy ( 2 ) program ( 2 ) safety ( 2 ) směrnice ( 2 ) studenti ( 2 ) televize ( 2 ) upozornění ( 2 ) učitelé ( 2 ) ČTK ( 2 ) Školení ( 2 ) školy ( 2 ) Ženy v IT ( 2 ) žebříčky Google ( 2 ) #semnou ( 1 ) #zustandoma ( 1 ) /FAshion ( 1 ) 2020 ( 1 ) 2021 ( 1 ) ADC ( 1 ) ADC Creative Awards ( 1 ) ADC YouTube Award ( 1 ) AMP ( 1 ) AXE ( 1 ) Academy for NGOs ( 1 ) Acomware ( 1 ) Ads Policy ( 1 ) Akademie pro autory YouTube ( 1 ) Antonín Dvořák ( 1 ) Aplikace AdWords ( 1 ) App Store ( 1 ) Art Camera ( 1 ) Asistent ( 1 ) Asistující konverze ( 1 ) Atribúcia ( 1 ) AuToDirector ( 1 ) Avicii ( 1 ) Banky ( 1 ) Bertelsmann ( 1 ) Beth Goldberg ( 1 ) Billa ( 1 ) Byt Jaroslava Foglara ( 1 ) CERN ( 1 ) Chromebook ( 1 ) Chromebooky ( 1 ) Consumer Barometer ( 1 ) Cílové URL ( 1 ) DDA ( 1 ) DSA ( 1 ) Dana Zátopková ( 1 ) Daně ( 1 ) Dart ( 1 ) Data Transfer Projekt ( 1 ) Davos ( 1 ) Den Země ( 1 ) Destinace na Googlu ( 1 ) DevArt ( 1 ) Developer Student Club ( 1 ) Digital Growth Program ( 1 ) Digital News Initiative ( 1 ) Digitální ekonomika ( 1 ) Dopad na značku ( 1 ) Doubleclick ( 1 ) Duet AI ( 1 ) Ekologické trasy ( 1 ) Eliška Junková ( 1 ) Eliška Podzimková ( 1 ) Eric Zimmerman ( 1 ) Ester Ledecká ( 1 ) Expedice ( 1 ) FLEDGE ( 1 ) FLoC ( 1 ) FT Strategies ( 1 ) Fashion ( 1 ) Feed ( 1 ) Firebase ( 1 ) FloodHub ( 1 ) Fond DNI ( 1 ) Freddie Mercury ( 1 ) GDG ( 1 ) GV ( 1 ) Global Impact Award ( 1 ) Global Payments ( 1 ) GoPay ( 1 ) Google AdWords fórum ( 1 ) Google Classroom ( 1 ) Google Day 2010 ( 1 ) Google Days ( 1 ) Google Insights ( 1 ) Google Photos ( 1 ) Google Wallet ( 1 ) Googleři On Air ( 1 ) Hangouts ( 1 ) Hlášky ( 1 ) Hudba Google Play ( 1 ) ISS ( 1 ) Impact Challenge on Safety ( 1 ) Impact Hub ( 1 ) Indie Games ( 1 ) Indie Games Contest ( 1 ) Ipsos ( 1 ) JSNŠ ( 1 ) Jaroslav Foglar ( 1 ) Jeden svět na školách ( 1 ) Jára Cimrman ( 1 ) KRNAP ( 1 ) KVIFF ( 1 ) Kampaně pro volání ( 1 ) Kavárny ( 1 ) Kevin Laughlin ( 1 ) Klientské centrum ( 1 ) Klíčová slova ( 1 ) Knihy Dobrovský ( 1 ) Koncová URL ( 1 ) Konferencia ( 1 ) Letenky Google ( 1 ) Live View ( 1 ) Machine learning ( 1 ) Magnesia ( 1 ) Marcia Haydee ( 1 ) Marie Terezie ( 1 ) MasterCard ( 1 ) Matt Brittin ( 1 ) Matěj Krček ( 1 ) Maybelline ( 1 ) McDonald's ( 1 ) Meet ( 1 ) Meet zdarma ( 1 ) Mezinárodní den studentstva ( 1 ) My Export Score ( 1 ) Má Vlast ( 1 ) NMT ( 1 ) Neural Machine Translation ( 1 ) Nicholas Winton ( 1 ) Novinářská cena ( 1 ) OECD ( 1 ) OSN ( 1 ) Odkazy na podstránky ( 1 ) Open Society Fund ( 1 ) Optimaliazce ( 1 ) Optimalizácia ( 1 ) PBS ( 1 ) PaLM ( 1 ) Paměť národa ( 1 ) PayU ( 1 ) Penny Market ( 1 ) Performance 2020 ( 1 ) Petr Houzar ( 1 ) Petr Šmíd ( 1 ) Play Pass ( 1 ) Plánovanie ( 1 ) Po stopach vedy ( 1 ) Pokáč ( 1 ) Popisky ( 1 ) Prediction API ( 1 ) Premier Partner Award ( 1 ) Publikum ( 1 ) Předplatné s Googlem ( 1 ) RegioJet ( 1 ) Resistant AI ( 1 ) Rodina ( 1 ) Rozšířené textové reklamy ( 1 ) Rusko ( 1 ) Rýchlosť ( 1 ) SAP ( 1 ) SDGs ( 1 ) SMB ( 1 ) SME ( 1 ) Salesforce ( 1 ) Santiago de Compostela ( 1 ) Science Fair ( 1 ) SketchUp ( 1 ) Skóre kvality ( 1 ) Smetana ( 1 ) Směrnice EU o autorském právu ( 1 ) Specifikace zdroje dat ( 1 ) Správa účtu ( 1 ) Spící krasavice ( 1 ) Startup with Google ( 1 ) StartupBox ( 1 ) Startupy ( 1 ) Storage API ( 1 ) Strukturované úryvky ( 1 ) Studentské revoluce ( 1 ) Svatojakubská pouť ( 1 ) T-mobile ( 1 ) TOC ( 1 ) Technológie ( 1 ) Terms and conditions ( 1 ) The Keyword ( 1 ) Tipy ( 1 ) Tomski&Polanski ( 1 ) Transitions ( 1 ) Travel Trends ( 1 ) Trekker ( 1 ) Udacity ( 1 ) Univerzita Karlova ( 1 ) Upgrade URL ( 1 ) Učebna Google ( 1 ) Varšava ( 1 ) Velikonoce ( 1 ) Videoreklamy ( 1 ) Vint Cerf ( 1 ) Vltava ( 1 ) Volby 2021 ( 1 ) Volby 2024 ( 1 ) Volební trendy ( 1 ) Volodymyr Zelenskyj ( 1 ) Vstupná stránka ( 1 ) Vyhledávání místních příležitostí ( 1 ) Václav Moravec ( 1 ) Vánoce ( 1 ) Vánoční nákupy ( 1 ) Vánoční trhy ( 1 ) Výkonnostní marketing ( 1 ) Výlet ( 1 ) WW2 ( 1 ) Wave ( 1 ) We Are One ( 1 ) Web ( 1 ) Weby Google ( 1 ) WikiKomentáře ( 1 ) Winton ( 1 ) Wintonovy vlaky ( 1 ) YouTube Select ( 1 ) YouTube Works ( 1 ) Youradio News ( 1 ) Zdroj dat ( 1 ) Zmluvní podmínky ( 1 ) actum digital ( 1 ) adresar firem ( 1 ) allo ( 1 ) anonymizace dat ( 1 ) atribuční modely ( 1 ) automatické platby ( 1 ) automatické počítání konverzí ( 1 ) automatické pravidla ( 1 ) automatizace nabídek ( 1 ) balet ( 1 ) cena míru ( 1 ) chytré nabídky ( 1 ) copyright ( 1 ) cuketa ( 1 ) dezinformacevzdělávání ( 1 ) digital skills ( 1 ) digitální daň ( 1 ) droždí ( 1 ) dynamické reklamy ve vyhledávání ( 1 ) děti ( 1 ) energetika ( 1 ) exibice ( 1 ) export ( 1 ) fact checking day ( 1 ) fake news ( 1 ) farmaceutické výrobky ( 1 ) farmářské trhy ( 1 ) filmový festival ( 1 ) fotografie ( 1 ) fotokniha ( 1 ) fotoknihy ( 1 ) globální daň ( 1 ) google developers group ( 1 ) gott ( 1 ) havel ( 1 ) houby ( 1 ) hra ( 1 ) iOS ( 1 ) identifikátor produktu ( 1 ) ilustrace ( 1 ) internet ( 1 ) internetovy Uzasnak ( 1 ) investice ( 1 ) karel gott ( 1 ) klima ( 1 ) koncepty ( 1 ) kontaktní čočky ( 1 ) kyberbezpečnost ( 1 ) kyberšikana ( 1 ) legal ( 1 ) malé a střední firmy ( 1 ) manuální platby ( 1 ) most ( 1 ) mytí rukou ( 1 ) móda ( 1 ) móda a styl ( 1 ) móda na YouTube ( 1 ) měsíční fakturace ( 1 ) nabízení cen ( 1 ) nefungují URL ( 1 ) notebookLM ( 1 ) obchod ( 1 ) obnovitelné energie ( 1 ) online výstava ( 1 ) orloj ( 1 ) otto wichterle ( 1 ) piracy ( 1 ) podnikani ( 1 ) posílání zprávy ( 1 ) premiéra ( 1 ) prezentace ( 1 ) prg.ai ( 1 ) produktový obrázek ( 1 ) promokód ( 1 ) píseň ( 1 ) předplatné ( 1 ) přehled hovorů ( 1 ) recept ( 1 ) regiony ( 1 ) reklamy pouze pro volání ( 1 ) reskilling ( 1 ) restart ( 1 ) rozhovor ( 1 ) scuk ( 1 ) selfie ( 1 ) senioři ( 1 ) sms ( 1 ) soutěž ( 1 ) stadia ( 1 ) standartní reklamy ( 1 ) startup ( 1 ) stipendium ( 1 ) strategie nabídek ( 1 ) strojové učení ( 1 ) teenageři ( 1 ) tomas vondracek ( 1 ) transparentnost reklam ( 1 ) turismus ( 1 ) uprchlíci ( 1 ) venture capital ( 1 ) videokonference ( 1 ) volání z reklam ( 1 ) vzdelavani ( 1 ) výstava ( 1 ) výuka ( 1 ) výzkum ( 1 ) věda ( 1 ) věkové omezení ( 1 ) workshopy ( 1 ) zamítnuté reklamy ( 1 ) zdravotníci ( 1 ) zákaznické recenze ( 1 ) závazek ( 1 ) Československo ( 1 ) České dráhy ( 1 ) Český rozhlas ( 1 ) Člověk v tísni ( 1 ) čočkostroj ( 1 ) Šatov ( 1 ) Štědrý den ( 1 )


Archiv


  •     2024
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
  •     2023
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • lis
    • pro
  •     2022
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2021
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2020
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2019
    • úno
    • bře
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • pro
  •     2018
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2017
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • lis
    • pro
  •     2016
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2015
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2014
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2013
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2012
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2011
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2010
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2009
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2008
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2007
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro

Kontakty pro média

Svůj e-mail můžete zaslat naší PR agentuře: google_cz@havaspr.com

Jedná-li se o urgentní záležitost, můžete využít telefonní číslo: +420 220 397 600

Pokud nejste zástupce médií, není v našich silách vám odpovědět.

V případě ostatních dotazů navštivte centrum nápovědy.

  • Google
  • Privacy
  • Terms