Nový nástroj pro inzerenty zaměřené na propagaci značky v obsahové síti Google
4. března 2010

V obsahové síti Google se zaměřujeme na vytváření nových možností, které by z této sítě učinily skvělé místo pro značkovou inzerci všech typů. Loni jsme například představili funkci omezení frekvence, díky které mohou inzerenti řídit, jak často se jejich reklama zobrazí cílové skupině uživatelů. Dnes v reakci na názory inzerentů zaměřených na propagaci značky představujeme novou funkci, s jejíž pomocí dosáhnou tito inzerenti svých reklamních cílů snadněji.
Tato funkce filtruje inventář pod okrajem obrazovky a inzerenti zaměření na propagaci značky tak mají k dispozici větší možnost výběru, kde se jejich reklamy zobrazí. Nový filtr dává inzerentům možnost zobrazovat reklamy pouze na místech, která se na obrazovce uživatele zobrazí při načtení stránky, aniž by musel posouvat stránku.
Vzhledem k množství různých webových prohlížečů, rozměrů monitorů a rozlišení obrazovky je pro inzerenty složité předvídat, kde se reklama objeví, neboť stejné umístění se může na obrazovkách jednotlivých uživatelů zobrazit značně rozdílně. Společnost Google za účelem zjednodušení procesu pro inzerenty zavedla řešení vycházející ze statistických údajů pro určení, které reklamy jsou nad okrajem a které pod okrajem obrazovky. Model vycházející ze statistických údajů považuje reklamu za reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče.
Cílem této verze je poskytnout inzerentům zaměřeným na propagaci značky větší kontrolu nad tím, kde se zobrazí jejich reklamy, a učinit tak z obsahové sítě Google ještě výkonnější a řízenější prostředí pro provozování vysoce výkonných kampaní zaměřených na propagaci značky.
Zuzana Stieranková
Google AdWords


Žádné komentáře :
Okomentovat