Official Blog Česká republika

Novinky a informace z kuchyně Google Česká republika

Nový nástroj pro inzerenty zaměřené na propagaci značky v obsahové síti Google

4. března 2010
Kampaně v obsahové síti Google provozují dva typy inzerentů. První skupina, kterou představují inzerenti zaměření na přímou odezvu, měří úspěšnost kampaní podle počtu kliknutí, návštěvnosti webu a prodeje. Inzerenti zaměření na propagaci značky naproti tomu obvykle používají grafické reklamy, aby zvýšili povědomí o produktech nebo službách, které by mohl zákazník koupit v budoucnu, a také aby zvýšili pravděpodobnost, že se pro ně rozhodne. Další inzerenti se snaží tyto cíle kombinovat, aby zvýšili povědomí a zároveň vyvolali odezvu.

V obsahové síti Google se zaměřujeme na vytváření nových možností, které by z této sítě učinily skvělé místo pro značkovou inzerci všech typů. Loni jsme například představili funkci omezení frekvence, díky které mohou inzerenti řídit, jak často se jejich reklama zobrazí cílové skupině uživatel
ů. Dnes v reakci na názory inzerentů zaměřených na propagaci značky představujeme novou funkci, s jejíž pomocí dosáhnou tito inzerenti svých reklamních cílů snadněji.

Tato funkce filtruje inventář pod okrajem obrazovky a inzerenti zaměření na propagaci značky tak mají k dispozici větší možnost výběru, kde se jejich reklamy zobrazí. Nový filtr dává inzerentům možnost zobrazovat reklamy pouze na místech, která se na obrazovce uživatele zobrazí při načtení stránky, aniž by musel posouvat stránku.

Vzhledem k množství různých webových prohlížečů, rozměrů monitorů a rozlišení obrazovky je pro inzerenty složité předvídat, kde se reklama objeví, neboť stejné umístění se může na obrazovkách jednotlivých uživatelů zobrazit značně rozdílně. Společnost Google za účelem zjednodušení procesu pro inzerenty zavedla řešení vycházející ze statistických údajů pro určení, které reklamy jsou nad okrajem a které pod okrajem obrazovky. Model vycházející ze statistických údajů považuje reklamu za reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče.

Cílem této verze je poskytnout inzerentům zaměřeným na propagaci značky větší kontrolu nad tím, kde se zobrazí jejich reklamy, a učinit tak z obsahové sítě Google ještě výkonnější a řízenější prostředí pro provozování vysoce výkonných kampaní zaměřených na propagaci značky.

Zuzana Stieranková
Google AdWords

Share on Twitter Share on Facebook
Google
Rubriky: AdWords , Byznys

Žádné komentáře :

Okomentovat

  

Štítky


Uživatelé ( 462 ) Byznys ( 455 ) AdWords ( 401 ) Novinky pro novináře ( 159 ) Vývojáři ( 133 ) YouTube ( 92 ) Nabídky a oznámení ( 89 ) Služby a produkty ( 78 ) Akce ( 72 ) Mapy Google ( 69 ) Novinky ( 67 ) vyhledávání ( 67 ) google ( 58 ) Google ČR ( 54 ) Pozvánky ( 50 ) Novinka ( 43 ) Android ( 41 ) vzdělávání ( 32 ) GDD ( 31 ) Doodle ( 23 ) Webináře ( 23 ) AI ( 22 ) Chrome ( 21 ) Google+ ( 21 ) Google Apps ( 20 ) Street View ( 20 ) rozšířené kampaně ( 19 ) Nové funkce ( 18 ) Nástroje pro webmastery ( 18 ) Vyhledávání Google ( 18 ) Analytics ( 16 ) trendy ( 16 ) Aplikace Google ( 15 ) Google Grants ( 15 ) Google Play ( 15 ) Gmail ( 14 ) Reklama ( 14 ) Google.org ( 13 ) Grow with Google ( 13 ) bezpečnost ( 13 ) Google Chrome ( 12 ) Remarketing ( 12 ) EDU ( 11 ) Google Analytics ( 11 ) Nákupy Google ( 11 ) Google Trends ( 10 ) Konference ( 10 ) Mobilní aplikace ( 10 ) Mobilní zařízení ( 10 ) aktualizace ( 10 ) dezinformace ( 10 ) AdSense ( 9 ) Digitální dovednosti ( 9 ) Google Earth ( 9 ) Google Maps ( 9 ) HTML5 ( 9 ) iGoogle ( 9 ) vydavatelé ( 9 ) žurnalistika ( 9 ) App Engine ( 8 ) Gemini ( 8 ) Google Arts & Culture ( 8 ) Google Developers ( 8 ) Reklamy ( 8 ) Video ( 8 ) Výročí ( 8 ) YouTube Rewind ( 8 ) Zprávy Google ( 8 ) digitální inovace ( 8 ) generativní AI ( 8 ) granty ( 8 ) soukromí ( 8 ) Ads ( 7 ) DNI ( 7 ) Dokumenty Google ( 7 ) FAQ ( 7 ) Google Cultural Institute ( 7 ) Google News Showcase ( 7 ) Pomáháme Česku růst ( 7 ) Trendy Google ( 7 ) neziskové organizace ( 7 ) pomoc ( 7 ) Google Ads ( 6 ) Google News ( 6 ) Informace ( 6 ) Inovační fond ( 6 ) Konverze ( 6 ) Národní muzeum ( 6 ) Translate ( 6 ) aplikace ( 6 ) ochrana soukromí ( 6 ) online bezpečnost ( 6 ) publisheři ( 6 ) zeitgeist ( 6 ) AdWords Akademie ( 5 ) Ads Leaderboard ( 5 ) Business ( 5 ) Cloud ( 5 ) Merchant Center ( 5 ) Mobilní web ( 5 ) NGO ( 5 ) Překladač ( 5 ) Search ( 5 ) Ukrajina ( 5 ) YouTube tvůrci ( 5 ) hudba ( 5 ) přehledy a analytika ( 5 ) reklamy s produktovými informacemi ( 5 ) start-up ( 5 ) umělá inteligence ( 5 ) uživatelská data ( 5 ) vydavatele ( 5 ) year in search ( 5 ) Bard ( 4 ) Cestování ( 4 ) FAQadwords ( 4 ) Google I/O ( 4 ) Google News Initiative ( 4 ) Google Pay ( 4 ) Kampaně ( 4 ) Křišťálový špendlík ( 4 ) Marketing ( 4 ) Nástroje ( 4 ) Optimalizace ( 4 ) Praha ( 4 ) Rozšíření ( 4 ) Statistiky ( 4 ) YouTube Music ( 4 ) cesky YouTube Fest ( 4 ) digitalizace ( 4 ) education ( 4 ) google cloud ( 4 ) hry ( 4 ) media ( 4 ) online ( 4 ) Ajax API ( 3 ) Android Pay ( 3 ) Be Internet Awesome ( 3 ) Blogger ( 3 ) Czechitas ( 3 ) ETA ( 3 ) EU ( 3 ) EUCD ( 3 ) Firemní profil ( 3 ) G Suite ( 3 ) GDN ( 3 ) Gemini Pro ( 3 ) Google Campus Event ( 3 ) Google Developers Launchpad ( 3 ) Google Doodle ( 3 ) Google Nákupy ( 3 ) Google Partners ( 3 ) Google pro neziskové organizace ( 3 ) I/O ( 3 ) KLIMCHI ( 3 ) Knihy Google ( 3 ) Lokalizace ( 3 ) Ocenění ( 3 ) Online Start ( 3 ) Podniky ( 3 ) Sundar Pichai ( 3 ) TrueView ( 3 ) Uvedení do AdWords ( 3 ) YouTube Ads ( 3 ) YouTube Music Premium ( 3 ) YouTube Premium ( 3 ) autorské právo ( 3 ) covid-19 ( 3 ) google app ( 3 ) homepage ( 3 ) humanitární ( 3 ) inovace ( 3 ) mobilní reklamy ( 3 ) média ( 3 ) neziskovky ( 3 ) online žurnalistika ( 3 ) partnerství ( 3 ) pravidla ( 3 ) prebunking ( 3 ) security ( 3 ) udržitelnost ( 3 ) zabezpečení ( 3 ) Úvod do AdWords ( 3 ) Česká republika ( 3 ) 2022 ( 2 ) AdWords Editor ( 2 ) Alza.cz ( 2 ) Apps Script ( 2 ) BestPractices ( 2 ) Bistra ( 2 ) CEDMO ( 2 ) CPA ( 2 ) Career Certificates ( 2 ) Chrome OS ( 2 ) DevFest ( 2 ) Digitální inkluze ( 2 ) Emil Zátopek ( 2 ) Expanded text Ads ( 2 ) Family Link ( 2 ) Fighting Misinformation Online ( 2 ) Finance ( 2 ) Fotky Google ( 2 ) GDPR ( 2 ) GOMC ( 2 ) Google Cloud Next ( 2 ) Google Developer Days ( 2 ) Google Impact Challenge ( 2 ) Google Lens ( 2 ) Google Marketing Live ( 2 ) Google Marketing Next ( 2 ) Google Reader ( 2 ) Google Sites ( 2 ) Google for Startups ( 2 ) Google pro školy ( 2 ) Hangouts Meet ( 2 ) Immersive View ( 2 ) Impact Challenge ( 2 ) Jigsaw ( 2 ) Jules a Jim ( 2 ) Kalendář Google ( 2 ) Labs ( 2 ) MCC ( 2 ) Market Finder ( 2 ) Můj účet ( 2 ) Národní divadlo ( 2 ) PPC ( 2 ) PaLM 2 ( 2 ) Picasa ( 2 ) Pixel ( 2 ) Prague ( 2 ) Pravidla inzerce ( 2 ) Privacy Sandbox ( 2 ) Produkty ( 2 ) RLSA ( 2 ) Restaurace ( 2 ) Slovník ( 2 ) Street View Special Collection ( 2 ) Stránka ( 2 ) Summit ( 2 ) Travel products ( 2 ) Update ( 2 ) Volné pozice ( 2 ) Vstupní stránka ( 2 ) Výběr Zpráv Google ( 2 ) Web Rangers ( 2 ) Workspace ( 2 ) YTSO II ( 2 ) YouTube Kids ( 2 ) YouTube pro autory ( 2 ) Youtube Shorts ( 2 ) automatické nabídky ( 2 ) bezpečnost reklam ( 2 ) ceny ( 2 ) cookies ( 2 ) datová centra ( 2 ) den ověřování informací ( 2 ) distanční vzdělávání ( 2 ) e-bezpeci ( 2 ) ekonomika ( 2 ) elektromobilita ( 2 ) experimenty ( 2 ) film ( 2 ) inkluze ( 2 ) komunita ( 2 ) koronavirus ( 2 ) kulturní institut ( 2 ) mediální gramotnost ( 2 ) music ( 2 ) nonprofits ( 2 ) nástroj ( 2 ) ověřování ( 2 ) privacy ( 2 ) program ( 2 ) safety ( 2 ) směrnice ( 2 ) studenti ( 2 ) televize ( 2 ) upozornění ( 2 ) učitelé ( 2 ) ČTK ( 2 ) Školení ( 2 ) školy ( 2 ) Ženy v IT ( 2 ) žebříčky Google ( 2 ) #semnou ( 1 ) #zustandoma ( 1 ) /FAshion ( 1 ) 2020 ( 1 ) 2021 ( 1 ) ADC ( 1 ) ADC Creative Awards ( 1 ) ADC YouTube Award ( 1 ) AMP ( 1 ) AXE ( 1 ) Academy for NGOs ( 1 ) Acomware ( 1 ) Ads Policy ( 1 ) Akademie pro autory YouTube ( 1 ) Antonín Dvořák ( 1 ) Aplikace AdWords ( 1 ) App Store ( 1 ) Art Camera ( 1 ) Asistent ( 1 ) Asistující konverze ( 1 ) Atribúcia ( 1 ) AuToDirector ( 1 ) Avicii ( 1 ) Banky ( 1 ) Bertelsmann ( 1 ) Beth Goldberg ( 1 ) Billa ( 1 ) Byt Jaroslava Foglara ( 1 ) CERN ( 1 ) Chromebook ( 1 ) Chromebooky ( 1 ) Consumer Barometer ( 1 ) Cílové URL ( 1 ) DDA ( 1 ) DSA ( 1 ) Dana Zátopková ( 1 ) Daně ( 1 ) Dart ( 1 ) Data Transfer Projekt ( 1 ) Davos ( 1 ) Den Země ( 1 ) Destinace na Googlu ( 1 ) DevArt ( 1 ) Developer Student Club ( 1 ) Digital Growth Program ( 1 ) Digital News Initiative ( 1 ) Digitální ekonomika ( 1 ) Dopad na značku ( 1 ) Doubleclick ( 1 ) Duet AI ( 1 ) Ekologické trasy ( 1 ) Eliška Junková ( 1 ) Eliška Podzimková ( 1 ) Eric Zimmerman ( 1 ) Ester Ledecká ( 1 ) Expedice ( 1 ) FLEDGE ( 1 ) FLoC ( 1 ) FT Strategies ( 1 ) Fashion ( 1 ) Feed ( 1 ) Firebase ( 1 ) FloodHub ( 1 ) Fond DNI ( 1 ) Freddie Mercury ( 1 ) GDG ( 1 ) GV ( 1 ) Global Impact Award ( 1 ) Global Payments ( 1 ) GoPay ( 1 ) Google AdWords fórum ( 1 ) Google Classroom ( 1 ) Google Day 2010 ( 1 ) Google Days ( 1 ) Google Insights ( 1 ) Google Photos ( 1 ) Google Wallet ( 1 ) Googleři On Air ( 1 ) Hangouts ( 1 ) Hlášky ( 1 ) Hudba Google Play ( 1 ) ISS ( 1 ) Impact Challenge on Safety ( 1 ) Impact Hub ( 1 ) Indie Games ( 1 ) Indie Games Contest ( 1 ) Ipsos ( 1 ) JSNŠ ( 1 ) Jaroslav Foglar ( 1 ) Jeden svět na školách ( 1 ) Jára Cimrman ( 1 ) KRNAP ( 1 ) KVIFF ( 1 ) Kampaně pro volání ( 1 ) Kavárny ( 1 ) Kevin Laughlin ( 1 ) Klientské centrum ( 1 ) Klíčová slova ( 1 ) Knihy Dobrovský ( 1 ) Koncová URL ( 1 ) Konferencia ( 1 ) Letenky Google ( 1 ) Live View ( 1 ) Machine learning ( 1 ) Magnesia ( 1 ) Marcia Haydee ( 1 ) Marie Terezie ( 1 ) MasterCard ( 1 ) Matt Brittin ( 1 ) Matěj Krček ( 1 ) Maybelline ( 1 ) McDonald's ( 1 ) Meet ( 1 ) Meet zdarma ( 1 ) Mezinárodní den studentstva ( 1 ) My Export Score ( 1 ) Má Vlast ( 1 ) NMT ( 1 ) Neural Machine Translation ( 1 ) Nicholas Winton ( 1 ) Novinářská cena ( 1 ) OECD ( 1 ) OSN ( 1 ) Odkazy na podstránky ( 1 ) Open Society Fund ( 1 ) Optimaliazce ( 1 ) Optimalizácia ( 1 ) PBS ( 1 ) PaLM ( 1 ) Paměť národa ( 1 ) PayU ( 1 ) Penny Market ( 1 ) Performance 2020 ( 1 ) Petr Houzar ( 1 ) Petr Šmíd ( 1 ) Play Pass ( 1 ) Plánovanie ( 1 ) Po stopach vedy ( 1 ) Pokáč ( 1 ) Popisky ( 1 ) Prediction API ( 1 ) Premier Partner Award ( 1 ) Publikum ( 1 ) Předplatné s Googlem ( 1 ) RegioJet ( 1 ) Resistant AI ( 1 ) Rodina ( 1 ) Rozšířené textové reklamy ( 1 ) Rusko ( 1 ) Rýchlosť ( 1 ) SAP ( 1 ) SDGs ( 1 ) SMB ( 1 ) SME ( 1 ) Salesforce ( 1 ) Santiago de Compostela ( 1 ) Science Fair ( 1 ) SketchUp ( 1 ) Skóre kvality ( 1 ) Smetana ( 1 ) Směrnice EU o autorském právu ( 1 ) Specifikace zdroje dat ( 1 ) Správa účtu ( 1 ) Spící krasavice ( 1 ) Startup with Google ( 1 ) StartupBox ( 1 ) Startupy ( 1 ) Storage API ( 1 ) Strukturované úryvky ( 1 ) Studentské revoluce ( 1 ) Svatojakubská pouť ( 1 ) T-mobile ( 1 ) TOC ( 1 ) Technológie ( 1 ) Terms and conditions ( 1 ) The Keyword ( 1 ) Tipy ( 1 ) Tomski&Polanski ( 1 ) Transitions ( 1 ) Travel Trends ( 1 ) Trekker ( 1 ) Udacity ( 1 ) Univerzita Karlova ( 1 ) Upgrade URL ( 1 ) Učebna Google ( 1 ) Varšava ( 1 ) Velikonoce ( 1 ) Videoreklamy ( 1 ) Vint Cerf ( 1 ) Vltava ( 1 ) Volby 2021 ( 1 ) Volby 2024 ( 1 ) Volební trendy ( 1 ) Volodymyr Zelenskyj ( 1 ) Vstupná stránka ( 1 ) Vyhledávání místních příležitostí ( 1 ) Václav Moravec ( 1 ) Vánoce ( 1 ) Vánoční nákupy ( 1 ) Vánoční trhy ( 1 ) Výkonnostní marketing ( 1 ) Výlet ( 1 ) WW2 ( 1 ) Wave ( 1 ) We Are One ( 1 ) Web ( 1 ) Weby Google ( 1 ) WikiKomentáře ( 1 ) Winton ( 1 ) Wintonovy vlaky ( 1 ) YouTube Select ( 1 ) YouTube Works ( 1 ) Youradio News ( 1 ) Zdroj dat ( 1 ) Zmluvní podmínky ( 1 ) actum digital ( 1 ) adresar firem ( 1 ) allo ( 1 ) anonymizace dat ( 1 ) atribuční modely ( 1 ) automatické platby ( 1 ) automatické počítání konverzí ( 1 ) automatické pravidla ( 1 ) automatizace nabídek ( 1 ) balet ( 1 ) cena míru ( 1 ) chytré nabídky ( 1 ) copyright ( 1 ) cuketa ( 1 ) dezinformacevzdělávání ( 1 ) digital skills ( 1 ) digitální daň ( 1 ) droždí ( 1 ) dynamické reklamy ve vyhledávání ( 1 ) děti ( 1 ) energetika ( 1 ) exibice ( 1 ) export ( 1 ) fact checking day ( 1 ) fake news ( 1 ) farmaceutické výrobky ( 1 ) farmářské trhy ( 1 ) filmový festival ( 1 ) fotografie ( 1 ) fotokniha ( 1 ) fotoknihy ( 1 ) globální daň ( 1 ) google developers group ( 1 ) gott ( 1 ) havel ( 1 ) houby ( 1 ) hra ( 1 ) iOS ( 1 ) identifikátor produktu ( 1 ) ilustrace ( 1 ) internet ( 1 ) internetovy Uzasnak ( 1 ) investice ( 1 ) karel gott ( 1 ) klima ( 1 ) koncepty ( 1 ) kontaktní čočky ( 1 ) kyberbezpečnost ( 1 ) kyberšikana ( 1 ) legal ( 1 ) malé a střední firmy ( 1 ) manuální platby ( 1 ) most ( 1 ) mytí rukou ( 1 ) móda ( 1 ) móda a styl ( 1 ) móda na YouTube ( 1 ) měsíční fakturace ( 1 ) nabízení cen ( 1 ) nefungují URL ( 1 ) notebookLM ( 1 ) obchod ( 1 ) obnovitelné energie ( 1 ) online výstava ( 1 ) orloj ( 1 ) otto wichterle ( 1 ) piracy ( 1 ) podnikani ( 1 ) posílání zprávy ( 1 ) premiéra ( 1 ) prezentace ( 1 ) prg.ai ( 1 ) produktový obrázek ( 1 ) promokód ( 1 ) píseň ( 1 ) předplatné ( 1 ) přehled hovorů ( 1 ) recept ( 1 ) regiony ( 1 ) reklamy pouze pro volání ( 1 ) reskilling ( 1 ) restart ( 1 ) rozhovor ( 1 ) scuk ( 1 ) selfie ( 1 ) senioři ( 1 ) sms ( 1 ) soutěž ( 1 ) stadia ( 1 ) standartní reklamy ( 1 ) startup ( 1 ) stipendium ( 1 ) strategie nabídek ( 1 ) strojové učení ( 1 ) teenageři ( 1 ) tomas vondracek ( 1 ) transparentnost reklam ( 1 ) turismus ( 1 ) uprchlíci ( 1 ) venture capital ( 1 ) videokonference ( 1 ) volání z reklam ( 1 ) vzdelavani ( 1 ) výstava ( 1 ) výuka ( 1 ) výzkum ( 1 ) věda ( 1 ) věkové omezení ( 1 ) workshopy ( 1 ) zamítnuté reklamy ( 1 ) zdravotníci ( 1 ) zákaznické recenze ( 1 ) závazek ( 1 ) Československo ( 1 ) České dráhy ( 1 ) Český rozhlas ( 1 ) Člověk v tísni ( 1 ) čočkostroj ( 1 ) Šatov ( 1 ) Štědrý den ( 1 )


Archiv


  •     2024
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
  •     2023
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • lis
    • pro
  •     2022
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2021
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2020
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2019
    • úno
    • bře
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • pro
  •     2018
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2017
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • lis
    • pro
  •     2016
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2015
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2014
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2013
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2012
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2011
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2010
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2009
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2008
    • led
    • úno
    • bře
    • dub
    • kvě
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro
  •     2007
    • čvn
    • čvc
    • srp
    • zář
    • říj
    • lis
    • pro

Kontakty pro média

Svůj e-mail můžete zaslat naší PR agentuře: google_cz@havaspr.com

Jedná-li se o urgentní záležitost, můžete využít telefonní číslo: +420 220 397 600

Pokud nejste zástupce médií, není v našich silách vám odpovědět.

V případě ostatních dotazů navštivte centrum nápovědy.

  • Google
  • Privacy
  • Terms