Druhé kolo programu Google Grants je tady
1. března 2010

Dnešním dnem spouštíme druhé kolo programu Google Grants určeného pro české neziskové organizace. Stejně jako v prvním kole bude mít deset organizací, které splní podmínky programu, možnost využít online kampaně zdarma prostřednictvím reklamního systému Google AdWords pro propagaci své činnosti a konkrétních projektů.
Co je vlastně Google Grants? Google Grants umožňuje neziskovým organizacím nejrůznějšího zaměření (od vědy a technologie až po životní prostředí a umění) bezplatně využít reklamní systém AdWords od Googlu a spustit vlastní online kampaně ve vyhledávání na google.cz či google.com.
České neziskové organizace, které se chtějí o Google Grants v druhém kole ucházet, musejí splňovat jak obecné právní podmínky, tak i specifické téma tohoto kola. Úkolem tentokrát bude popsat, jak nezisková organizace (či její konkrétní projekt) nabízí inovativní řešení problémů, které trápí obyvatele České republiky. Ucházet se mohou i ty organizace, které v prvním kole neuspěly.
Přihlašovací formulář najdou neziskové organizace na stránce projektu www.google.cz/grants. Formulář je třeba řádně vyplnit a odeslat do 26. března 2010. Komisí vybrané neziskové organizace budou vyhlášeny 7. dubna 2010.
Pár tipů pro zájemce o Google Grants (a pro internetovou prezentaci obecně):
- V přihlášce do programu Google Grants doporučujeme jasně formulovat, jak organizace (nebo její konkrétní projekt) zapadá do tématu kola.
- Stejně tak je důležité jasně popsat, kde vidí neziskovka přínos Google AdWords pro svou činnost.
- Webová stránka organizace by měla obsahovat aktuální informace (kontakty, projekty).
- Pokud je to jen trochu možné, web by měl dokládat konkrétní příklady činnosti, příklady využití získaných prostředků, výsledky projektů a aktuality.
- Balíček Aplikace Google: využití Gmailu, Kalendáře nebo Dokumentů Google pro sdílení informací a spolupráci ve virtuálních týmech
- Geo-aplikace Mapy Google a Google Earth: pro vytvoření vlastní interaktivní mapy uvedení problémů, které nezisková organizace řešení, do kontextu (co se kde stalo nebo děje); pro vložení speciální mapy na svoje stránky atd.
- Kanál na videoportálu YouTube: pro zapojení milionů lidí (uživatelů YouTube) pomocí video prezentace problému nebo názoru, které nezisková organizace podporuje
Martina Laresová
Google Česká republika
1 komentář :
Dobry den,
kedy mozeme ocakavat vysledky Google grants?
Okomentovat