Ukažte, co ve vás je – zúčastněte se nového testu Základy inzerce na Googlu
25. ledna 2010
Protože se snažíme školení v programu Google Advertising Professionals (tzv. reklamní profesionál Google) stále zlepšovat, provedli jsme aktualizaci a vylepšení certifikacního testu a výukového centra ve 21 jazycích.
Nový test Základy inzerce na Googlu je přísnější a zaměřuje se více na strategii. Ode dneška nahrazuje původní nespecializovaný test Google Advertising Professionals. Aktualizovaný test budeme ode dneška nabízet nováčkům v programu i těm, kdo potřebují test vykonat znovu, protože již vypršela doba jeho platnosti. Za novými osnovami a testem stojí usilovná práce našich týmů. Výsledkem je přínosný a relevantní materiál, který umožní reklamním profesionálům procvičit si správu kampaní AdWords.
A teď k přehledu provedených změn:
Přístup do testu se trochu změnil. Uvádíme několik pokynů:

Stejně jako v předchozím testu mohou uživatelé, kteří žijí v zemích, kde se používá nepodporovaný jazyk, zvolit pro přípravu na test a jeho samotné vykonání libovolný podporovaný jazyk. Chcete-li změnit jazyk, přejděte na stránku s testy nebo do výukového centra a v rozbalovací nabídce vyberte nový jazyk.
Naším cílem bylo nabídnout aktuální materiály a test, který by pokrýval všechny současné služby a doporučené postupy pro spuštění a správu kampaní AdWords. Vedle toho jsme chtěli vyhovět žádosti uživatelů o přenositelnost dokladů o absolvování testu v případe, že se rozhodnou přejít k jiné společnosti. Celý program dále zlepšujeme, můžete tedy očekávat další změny.
Přejeme hodně štěstí u testů a gratulujeme úspěšným absolventům.
Zuzana Stieranková
Google AdWords
Nový test Základy inzerce na Googlu je přísnější a zaměřuje se více na strategii. Ode dneška nahrazuje původní nespecializovaný test Google Advertising Professionals. Aktualizovaný test budeme ode dneška nabízet nováčkům v programu i těm, kdo potřebují test vykonat znovu, protože již vypršela doba jeho platnosti. Za novými osnovami a testem stojí usilovná práce našich týmů. Výsledkem je přínosný a relevantní materiál, který umožní reklamním profesionálům procvičit si správu kampaní AdWords.
A teď k přehledu provedených změn:
- V testu vyzkoušíme širší škálu znalostí o AdWords a jeho absolvování bude vyžadovat více správných odpovědí než dříve – oproti stávajícímu skóre 75 % bude nove zapotřebí vyplnit správně alespoň 85 % testu.
- Test je více zaměřen na prioritní témata, jako je kvalita reklam, optimalizace účtu či doporučené postupy využití funkcí programu.
- Test se více zabývá možnostmi cílení, které nabízí obsahová síť Google, a novými funkcemi AdWords, jako jsou například rozšíření reklam.
Přístup do testu se trochu změnil. Uvádíme několik pokynů:
- Nový test je přístupný v účtu Google Advertising Professionals. Přihlaste se do existujícího účtu, nebo vytvořte účet nový a přejděte na kartu Mé testy.

- Na kartě Mé testy vyhledejte své číslo kandidáta a poté klikněte na odkaz Výukové centrum. Pokud jste již připraveni, můžete rovnou kliknout na odkaz Stránka s testy.

- Na stránce s testy budete vyzváni k zadání svého čísla kandidáta, abychom přiřadili výsledky ke správnému účtu Google Advertising Professionals.
Stejně jako v předchozím testu mohou uživatelé, kteří žijí v zemích, kde se používá nepodporovaný jazyk, zvolit pro přípravu na test a jeho samotné vykonání libovolný podporovaný jazyk. Chcete-li změnit jazyk, přejděte na stránku s testy nebo do výukového centra a v rozbalovací nabídce vyberte nový jazyk.
Naším cílem bylo nabídnout aktuální materiály a test, který by pokrýval všechny současné služby a doporučené postupy pro spuštění a správu kampaní AdWords. Vedle toho jsme chtěli vyhovět žádosti uživatelů o přenositelnost dokladů o absolvování testu v případe, že se rozhodnou přejít k jiné společnosti. Celý program dále zlepšujeme, můžete tedy očekávat další změny.
Přejeme hodně štěstí u testů a gratulujeme úspěšným absolventům.
Zuzana Stieranková
Google AdWords


1 komentář :
Kontrolujete, jestli lidé, kteří zkoušku složili a již jim její platnost vypršela, stále nepoužívají titul Qualified Google Advertising Professional neoprávněně?
Okomentovat