Chcete-li být průběžně informováni o všech změnách v účtu, doporučujeme vám využívat upozornění. Kromě již dříve dostupných upozornění účtu ohledně fakturace a údržby kampaní můžete prostřednictvím vlastních upozornění navíc monitorovat změny důležitých metrik, jako jsou počet kliknutí, náklady nebo rozpočet. Dnes bychom vám rádi představili dvě další možnosti upozornění, které máte k dispozici.

Za prvé jde o nedávno přidaná upozornění na nové návrhy na kartě Možnosti. Pokud již s kartou Možnosti máte zkušenosti, možná víte, že nové návrhy klíčových slov a změn v rozpočtu se pro kampaně a reklamní se stavy generují vždy po několika týdnech. Nekontrolujete-li tuto kartu pravidelně, snadno můžete přehlédnout návrhy, které by vám mohly rozšířit pokrytí a zvýšit provoz. Od nynějška se budou nové návrhy zobrazovat spolu s ostatními upozorněními kampaní.


Chcete-li si návrhy na kartě Možnosti prohlédnout, klikněte na tlačítko Zobrazit. Kliknutím na tlačítko Odmítnout návrh ze zpráv odstraníte. Budete-li upozornění karty Možnosti obvykle odmítat, začnou se zobrazovat méně často. Používáte-li sledování konverzí AdWords, můžete navíc vytvářet vlastní upozornění na změny objemu, míry a ceny konverzí. Nastavíte-li upozornění na údaje o konverzích, bude možné zjistit výkyvy v návratnosti investic do AdWords a podle toho jednat.

Na závěr ještě máme stručnou informaci pro uživatele Klientského centra (MCC), které by zajímalo, kdy budou mít vlastní upozornění k dispozici v propojených účtech. Pracujeme na tom.
Prozatím můžete nastavovat vlastní upozornění v jednotlivých účtech, pokud máte možnost se do nich přihlašovat přímo.

Tým AdWords