Na jaře jsme zmínili naše plány, jak zlepšit měření konverzí pro grafické reklamní kampaně v obsahové síti Google. Dnes, abychom vám pomohli lépe měřit hodnotu grafických reklam, představujeme novou funkci nazvanou přehledy konverzí po zhlédnutí (anglicky View-Through Conversions) v obsahové síti Google.

Grafické reklamy jsou významné pro zvyšování povědomí o značce a podporu nákupu. S přehledy nepřímých konverzí můžete lépe měřit dopad grafické reklamní kampaně v případech, kdy uživatel reklamu viděl, ale okamžitě na ni neklikl. Konkrétněji řečeno přehledy nepřímých konverzí měří počet konverzí, ke kterým došlo do 30 dnů od doby, kdy se zobrazila vaše grafická reklama (u které zároveň nedošlo k prokliku).

Když použijete přehledy nepřímých konverzí, můžete snadněji porovnávat výkon své kampaně v obsahové síti Google s výkonem svých ostatních grafických reklamních kampaní. Tato funkce vám také může pomoci určit nejlepší způsoby a místa pro inzerování, jak grafické reklamní kampaně nejlépe optimalizovat a konečně jak účinněji investovat peníze do reklamy.

Zde je příklad, jak přehledy nepřímých konverzí fungují: řekněme, že na internetu prodáváte krmení pro domácí mazlíčky a konverze měříte u přihlášení k odběru e-mailového zpravodaje a u stránek nákupního košíku s poděkováním zákazníkům. Pokud uživatel uvidí vaši grafickou reklamu, neklikne na ni, ale poté vaše stránky do 30 dnů navštíví, aby se přihlásil k odběru vašeho e-mailového zpravodaje a nakoupil pár desítek konzerv s biokrmivem pro kočky, najdete v přehledu na kartě Kampaně v účtu AdWords dvě konverze po zhlédnutí.

Počínaje minulým předminulým úterkem můžete také navštívit kartu kampaně v účtu AdWords a aktivovat volitelný sloupec s přehledem konverzí po zhlédnutí. Aby tento přehled ve vašich kampaních fungoval, musíte mít instalované sledování konverzí AdWords.

Pokud se chcete o přehledech konverzí po zhlédnutí v obsahové síti Google dozvědět více, můžete navštívit centrum nápovědy. Doufáme, že vám tato funkce poskytne lepší informace o kampaních a pomůže vám z reklamních kampaní vytěžit co nejvíce.