[Škola AdWords] Obsahová sieť. Ako skrotiť obra?
7. srpna 2008
INTRO
Obsahová sieť je pomerne často nespravodlivo považovaná za doplnok k vyhľadávaniu, akýsi jeho prívesok. Skutočnosť je však iná. Obsahová sieť je rovnocenný reklamno-komunikačný kanál ako vyhľadávanie. V niektorých prípadoch dokonca zastáva i vyššiu pozíciu.
Zo zdrojov ktoré nechcú byť menované sa nám podarilo získať nahrávku rozhovoru dvoch AdWords profíkov.
Transkript rozhovoru uvádzame v pôvodnom znení.
Hugo: Nazdar ProClick, tak ako sa darí?
ProClick: Zdravím ťa Hugo. Ale, celkom to ide. CTR rastie, CPC klesá, CPA je v rámci normy a konverzie pribúdajú. A ty ako?
Hugo: No, tak všelijako. Search ide ako švajčiarske hodinky, ale tá obsahová sieť ma privádza do zúrivosti. Tisíce zobrazení, CTR klesá, CPC rastie a konverzie? To už ani neriešim.
ProClick: Hmmm... Zdá sa, že si príprave a optimalizácii obsahovej kampane nevenoval dostatok času.
Hugo: Akože nevenoval dostatok času? Však to je tá istá kampaň, čo frčí na vyhľadávaní. Tam som s výsledkami nad mieru spokojný. A sorry, neviem čo máš na mysli pod optimalizáciou obsahovej kampane.
ProClick: Ok, vieš čo, musím teraz letieť za jedným klientom, lebo tam mám ešte nejaké resty a o 2 dni odchádzam na dovču. Pošlem ti mail s nejakými tipmi a trikmi, čo ty na to?
Hugo: To by bolo kuul. Lebo priznám sa ti, už som z toho začínal byť fakt zúfalý.
ProClick: Jasné, nie je problém. Vidíme sa. Len si nezabudni čeknúť mail.
Hugo: Dík moc, máš u mňa jedno:-) Maj sa.
POKRAČOVANIE NABUDÚCE...
Obsahová sieť je pomerne často nespravodlivo považovaná za doplnok k vyhľadávaniu, akýsi jeho prívesok. Skutočnosť je však iná. Obsahová sieť je rovnocenný reklamno-komunikačný kanál ako vyhľadávanie. V niektorých prípadoch dokonca zastáva i vyššiu pozíciu.
Zo zdrojov ktoré nechcú byť menované sa nám podarilo získať nahrávku rozhovoru dvoch AdWords profíkov.

Hugo: Nazdar ProClick, tak ako sa darí?
ProClick: Zdravím ťa Hugo. Ale, celkom to ide. CTR rastie, CPC klesá, CPA je v rámci normy a konverzie pribúdajú. A ty ako?
Hugo: No, tak všelijako. Search ide ako švajčiarske hodinky, ale tá obsahová sieť ma privádza do zúrivosti. Tisíce zobrazení, CTR klesá, CPC rastie a konverzie? To už ani neriešim.
ProClick: Hmmm... Zdá sa, že si príprave a optimalizácii obsahovej kampane nevenoval dostatok času.
Hugo: Akože nevenoval dostatok času? Však to je tá istá kampaň, čo frčí na vyhľadávaní. Tam som s výsledkami nad mieru spokojný. A sorry, neviem čo máš na mysli pod optimalizáciou obsahovej kampane.
ProClick: Ok, vieš čo, musím teraz letieť za jedným klientom, lebo tam mám ešte nejaké resty a o 2 dni odchádzam na dovču. Pošlem ti mail s nejakými tipmi a trikmi, čo ty na to?
Hugo: To by bolo kuul. Lebo priznám sa ti, už som z toho začínal byť fakt zúfalý.
ProClick: Jasné, nie je problém. Vidíme sa. Len si nezabudni čeknúť mail.
Hugo: Dík moc, máš u mňa jedno:-) Maj sa.
POKRAČOVANIE NABUDÚCE...
Žádné komentáře :
Okomentovat