[Škola AdWords] Novinka: Cielenie 2 v 1
25. července 2008

O čom je teda reč? O možnosti cieliť reklamnú kampaň na kľúčové slová a súčasne na konkrétne vami zadané umiestnenia. V predchádzajúcom období bolo možné cieliť buď podľa kľúčových slov (vyhľadávanie a obsahová sieť) alebo na konkrétne umiestnenia (tzv. Placement targeting). Spomínaná aktualizácia vám však umožní v rámci jednej kampane simultánne využívať oba spôsoby cielenia. Výhodou tohto vylepšenia je, že umožňuje cieliť na konkrétne umiestnenia iba v prípade, ak obsah cielenej stránky súvisí so zadefinovanými kľúčovými slovami.

Touto na prvý pohľad nepatrnou zmenou však inzerent získava oveľa väčšiu a efektívnejšiu kontrolu na tým, kde a ako sa jeho reklama zobrazuje. Nová funkcionalita samozrejme zahŕňa aj možnosť samostatnej cenovej ponuky za klik pri konkrétnych umiestneniach.
Celkovo túto zmenu považujem za krok správnym smerom, keďže so sebou prináša väčšiu pružnosť a presnosť pri cielení a efektívnejšiu kontrolu nad správou reklamných kampaní cielených na umiestnenia. A keďže stará múdrosť hovorí, že lepšie je raz vidieť ako sto krát počuť, nebudem už ďalej mlátiť skoro prázdnu slamu a odporúčam všetkým novú funkcionalitu otestovať vo vlastnom účte.

Verím, že budete s výsledkami viac než spokojní. Podrobnejšie informácie nájdete v Centru nápovedy.
1 komentář :
Skvělé, zrovna jsme dělali jednu kampaň, kde by se nám tato možnost moc hodila.
Okomentovat