V únoru posílil český Google o dvě nové tváře -
Jiřího Lenka a Filipa Hráčka.

Jiří Lenk nastoupil na pozici Account Manager. Doposud pracoval jako ředitel divize Digital v reklamní a marketingové agentuře Euro RSCG 4D, kde působil 6 let. Jirka vystudoval Vysokou školu ekonomickou a má zkušenosti jako marketingový pracovník a softwarový specialista. Ve své pozici bude zodpovědný za přímý kontakt a budování vztahů s klienty z řad velkých firem a bude mít na starosti reklamní službu Google AdWords.


Na místo "Account Strategy Coordinator" byl jmenován Filip Hráček, odborník s rozsáhlými zkušenostmi s vedením onlinových marketingových kampaní, SEO i webdesignem. Filip vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně a Kansai Gaikokugo Daigaku University v Japonsku, s online marketingem pak má zkušenosti zejména ze sítě parfumerií Fann a stránek Visible.cz zaměřených právě na tuto oblast. Jako expert přes reklamní služby Google bude zakládat a optimalizovat kampaně pro velké klienty.

Náš malý tým se tedy pomalu rozrůstá, asi budeme muset časem hledat větší garáž :)

Lukáš Morávek