Noví lidé v českém Google
14. února 2008
V únoru posílil český Google o dvě nové tváře -
Jiřího Lenka a Filipa Hráčka.
Jiří Lenk nastoupil na pozici Account Manager. Doposud pracoval jako ředitel divize Digital v reklamní a marketingové agentuře Euro RSCG 4D, kde působil 6 let. Jirka vystudoval Vysokou školu ekonomickou a má zkušenosti jako marketingový pracovník a softwarový specialista. Ve své pozici bude zodpovědný za přímý kontakt a budování vztahů s klienty z řad velkých firem a bude mít na starosti reklamní službu Google AdWords.
Na místo "Account Strategy Coordinator" byl jmenován Filip Hráček, odborník s rozsáhlými zkušenostmi s vedením onlinových marketingových kampaní, SEO i webdesignem. Filip vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně a Kansai Gaikokugo Daigaku University v Japonsku, s online marketingem pak má zkušenosti zejména ze sítě parfumerií Fann a stránek Visible.cz zaměřených právě na tuto oblast. Jako expert přes reklamní služby Google bude zakládat a optimalizovat kampaně pro velké klienty.
Náš malý tým se tedy pomalu rozrůstá, asi budeme muset časem hledat větší garáž :)
Lukáš Morávek
Jiřího Lenka a Filipa Hráčka.
Náš malý tým se tedy pomalu rozrůstá, asi budeme muset časem hledat větší garáž :)
Lukáš Morávek
3 komentáře :
Pánové, od srdce Vám přeji úspěch, ale neodpustím si vzhledem k Vašemu původu (ČR) malé rýpnutí. Když se podíváte na URL Vašeho příspěvku, zjistíte, že naše diakritika blogspotu moc nesedí a místo krásných SEO URL je z nich paskvil. Vím, že asi máte (i) jiné povinnosti, ale nemůžete se za naši malou zemičku přimluvit?
Filipe, tak držím palce a těším se na případné pracovní i nepracovní setkání i na tvoje příspěvky na blogu českého Googlu :)
Za počeštěné url se přimlouvám spolu s rossini77. Člověk musí post napřed uložit s nadpisem bez diakritiky a teprve podruhé jej přepsat s diakritikou, až je url uloženo. Mohli byste na to někoho upozornit?
Okomentovat