Google Analytics v českém jazyce je konečně na světě!

Pro začátečníky a uživatele s minimální znalostí Google Analytics teď přináším stručný popis a souhrn hlavních předností tohoto
programu.


Co je Google Analytics?

Google Analytics je statistická aplikace, která vám umožní získat mnoho užitečných informací o návštěvnících vašich webových stránek. Díky tomuto programu můžete sledovat a podrobně analyzovat návštěvnost svých stránek. Uvidíte, jak lidé vaše stránky našli, jak se na nich pohybovali a na kterých místech je opustili. Účet Analytics bude sledovat účinnost vašich reklamních kampaní, ať už půjde o kampaně v AdWords, emailové kampaně nebo jiný reklamní program.


Analytics poskytuje podrobné analytické přehledy pro každého, kdo vlastní webové stránky, ať se jedná o zaběhlou marketingovou agenturu nebo osobní stránky věnované soukromým zálibám. Program umožňuje sledovat prakticky neomezený počet webových stránek. Jediné omezení se vztahuje na počet zhlédnutých stránek, které je limitováno na maximum 5 miliónů za měsíc. Uživatelé s aktivním účtem AdWords však mají k dispozici neomezený počet zobrazení. Navíc je Analytics plně integrován s Google AdWords, což znamená, že uživatelé
AdWords mohou sledovat statistické údaje Analytics přímo ze svého účtu AdWords.

Pokud ještě nemáte svůj účet Google, budete si muset nejprve nový účet vytvořit předtím, než se do Analytics přihlásíte. Účty Google umožňují hromadné přihlášení do různých aplikací Google.

Účet Google si můžete založit na domovské stránce Google Analytics. Pokud jste inzerent AdWords, můžete se do Analytics přihlásit ze svého účtu Adwords. Stačí jen kliknout na záložku Analytics a následovat uvedené instrukce.

Jan Brodský, Google AdWords, Dublin